pühapäev, 22. august 2010

Algaja õnn! Me Happy!

Täna siis oli kauaoodatud kudumisvõistlus Haapsalus.
Kudusime seekord Topeltpiibelehekirja, mis on imeilus muster ja paljude nuppudega. Osalejaid oli 16 ja üks proua isegi Norrast!
Ilmaga vedas, ei sadanud, kuigi õues istudes oli pisut tuuline aga ma olin valmistunud.

Muster sai ruttu valmis ja põhjus oli lihtne - ma sain alguses aru, et me peame mustrikorra kaks korda läbi kuduma. Õnneks lauakaaslased Mariliis, Kaja ja Katrin kinnitasid, et ikka ei pea.
Viisin töö ära ja jäin praadima, omas mahlas nagu öeldakse.

Tulemused tehti teatavaks Kuursaalis, mis on peale promenaadi remonti taas avatud ja uhkem kui kunagi enne. Roosid, luiged, puupits, valged pingid, ilus vaade merele, ehhh... Haapsalu on ja jääb mu lemmiklinnaks Eestis. Ma ei tea, palju mul tänaseks Haapsalust pilte on aga täna sai kogu veel mõnikümmend täiendust juurde.

Päeva kulminatsioon ei lasknud end kaua oodata. Varsti seadsid end laua taha zhüriiliikmed ja näisid ikka veel vaidlevat. Tihe konkursss? Otseselt ei lootnud midagi aga pisut ikka lootsin ka. Lohutasin end, et vähemalt seekord suutsin ma oma lapikese läbi kududa ilma vigadeta :).

Ja siis tulid tänukirjad ja mind ikka polnud kutsutud, pinge oli juba kõrvade taga ja silmade vahel!
Ja lõpuks ometi minu nimi! 2. auväärne koht!
Linnapea käepigistus, imeilus kingitus ehte näol ja tänukiri.
Aitähh! Aitähh! Aitähh! Selline tunne oli, et see nagu poleks mina ja samas oleks ka, kes lava ees ära käis.

Terve kodutee olid suunurgad kõrvuni ja meel õnnis. Uskumatu lugu! Mina, kes ma pole elus ühtegi korralikku Haapsalu salli kudunud, saan 2. koha!

Vähemalt on mul nüüd motivatsioon oma esimene lõpuni kududa. Võit näitas ilmekalt, et saaks küll kui tahaks aga näe ludri olen pisut :P.

Tänud korraldajatele, järgmisel aastal jälle ;)

Edit: Tulemused:

1. koht - kekatädi
2. koht - KK
3. koht - Rees

---------------

Annual knitting competition in Haapsalu took place today. The pattern whic was used this year is called Topeltpiibelehekiri. There was 16 participants, one even from Norway!
Weather was great, maybe a bit windy but sunny and warm.

I finished my example quite quickly and gave it to jury and started to wait. Was a bit nervous about results but the only good thing was that I managed to knit it without mistakes like missing nupps or slipped stitch etc.

There were also some knitters I know ealier, so we spent great time in Haapsalu. We had a luchn in Kuursaal which was recently openned after the long restoration period. All the area is so beautiful - roses, old houses, swans. I had to admit that Haapsalu is my favourite city in Estonia.

Now back to the result. The final ceremony was in Kuursaal. Every participant got a diploma, cake and coffee :). I waited and waited for my turn but nothing happened, still no names similar to mine. They already started with first 3 places... I felt that I´d collapse there because I was so nervous and even felt embarrassed as till then I haven´t finished any authentic Haapsalu shawl except one which was made of rowan silk... and finally - my name!
I got a 2nd place!!! I was really surprised and so happy :)

Now I´m very motivated to finish my Lilledekiri shawl.

The results:
1. koht - kekatädi
2. koht - KK
3. koht - Rees

25 kommentaari:

  1. Mis algaja õnn, oledki ju tubli :)
    Hea nägid välja ka vaatamata pabistamisele :P

    VastaKustuta
  2. Tänud!
    Ieska, ma lähen ja punastan nüüd :D

    VastaKustuta
  3. palju õnne, trennist oli kasu:)
    terje

    VastaKustuta
  4. P.S proua norrast oli vist tegelikult saatkonnast ja mitmendat aastat eestis

    VastaKustuta
  5. Aitähh, Terje!
    Jah, ma tean, et ta on Eestis pikemalt aga päritolult norrakas. Hästi tubli, et tuli!

    VastaKustuta
  6. Nii ilus kokkuvõte tänasest päevast. Minu poolt ka veelkord palju õnne!

    VastaKustuta
  7. Aitähh, Rees! Sulle ka veelkord õnne!

    Ma küll ei tea, kuidas ma teie kahe profi sallikuduja vahele sattusin. Ma olin täiesti kindel, et Sina sel aastal võidad!

    VastaKustuta
  8. Palju õnne, nii tore saavutus:)

    VastaKustuta
  9. Palju õnne veelkord! Väga tubli, kuigi jutt algajast on ilme liialdus :) Igatahes ma teen järgmiseks aastaks ka proovilapi (üritan sallisuurust, aga näis), ega mütsiga lööma ikka ei maksa minna nii kõvas konkurentsis :D

    VastaKustuta
  10. Tänud veelkord!

    Muhv, ma pole ju ühtegi päris HSi lõpuni veel kudunud, ses mõttes ikka algaja :)

    VastaKustuta
  11. Palju-palju õnne teile kõigile !!! Tublid olete ja , kes ikka auväärse koha saab, ju ta on selle ära teeninud. Ei pea sugugi arvama, et algaja õnn.

    VastaKustuta
  12. Palju-Palju Õnne!!!!Nii kahju,et see aasta ei saanud tulla,aga äkki järgmine.....

    VastaKustuta
  13. Minu poolt ka, palju-palju õnne!

    VastaKustuta
  14. Palju-palju õnne !

    VastaKustuta
  15. palju õnne!!!
    Annu

    VastaKustuta
  16. Oi, palju õnne! Sallikudumise võistlus tuleks endale tulevaks aastaks kalendrisse punasega ära märkida. Peaks ka proovima selleks ajaks mõne salli kududa. Sel aastal ei tihanud omale "Oskan kududa Haapsalu salli" särkigi osta, sest ei ole ju kudunud ühtegi. Aga teisi tublisid ja nende töid tuleks näpuga katsuma ikka. :)

    VastaKustuta
  17. Väga uhke!Palju õnne!

    VastaKustuta
  18. Parem hilja kui mitte kunagi, eksole! Nii et suured õnnesoovid auhinnalise koha puhul:)
    Tahaks ikka ka ükskord seda üritust vaatama tulla! Jutt oli nii põnev!

    VastaKustuta