reede, 2. veebruar 2024

24. veebruaril kanna Eesti kindaid!

Vot selline üleskutse siis! Mina panen Harju-Jaanid kätte, aga plaanin ka lisaks kududa. 



Ja mina olengi see, kes tabelarvutusprogrammi ruudulise paberina kasutab 😀

2 kommentaari:

  1. Mina kasutan ka tabelarvutusprogrammi! Ja mitte ainult ruudulise paberina, ma arvutan sealsamas kõrval ka kõik vajalikud silmade-ridade arvud ja lisan asja kohta kommentaare. Vanast ajast on jäänud ka üks kudumismärkidega font, nii et ka pitsilised mustrid saab kirja.
    /ematehnik/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul sama ja ma eelistan open office’it, kuna seal ma saan ruudu suuruse mm täpsusega paika ajada ja mustrikorrad täpselt oma käe mõõtudele kohandada. Koos küljekasvatusega. Mul on tavaliselt mitu tabi, ühes ajaloolise originaali mõõdud, kogumisinfo ja foto. Teises siis muster ja kui ei mahu, siis veel eraldi mustrikord tööprooviga. Tegin seekord jälle erinevate lõngadega tööproovid, et originaalile ligilähedane silmuste arv cm kohta paika saada. Aega võtab, aga kui eeltöö on tehtud, on kergem kududa.

      Kustuta