pühapäev, 22. jaanuar 2023

Filmikampsunid vol 2



Ridley Jupiteris

Kui ma oleksin sellise outfitiga terve päeva ruumis sees, siis peaksin küll mitu korda päevas riideid vahetama ja pesus käima. Või Briti politseis ei köeta? Kampsun üksi oleks juba palav, aga tal on ka pluus all. Ok, nad traavivad looduses kogu aeg ja siis on jope hõlmad lahti, aga ikkagi. Ma olen ju see tüüp, kellel kootud kampsunid kodus kappides seisavad, sest kampsuniilma on a la paar korda talve jooksul :)

3 kommentaari:

  1. Seriaalis Taak on ka ägedad kampsikud.
    Ma olen sel aastal hakanud kampsunit kandma ja igatsema.Siiani olin sama meelt kui sina

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siis on lootust, et vanusega muutun külmakartlikumaks :)
      Mul sellised imeõhukesed hõlstid on vahel kasutuses, rohkem nagu wrapi moodi.

      Kustuta
  2. Haa, mina kannan tööl sellist kampsunit ja panen tavaliselt veel midagi pealegi, sest meil on tööl väga külm.

    VastaKustuta