esmaspäev, 20. juuni 2022

Aeg lendab

Täna 30a tagasi tuli Eesti Kroon. Keegi oma esimest ostu mäletab? Mul on kahtlane tunne, et ma ostsin süüa. 

Ja homme lõpetab mu ristitütar gümnaasiumi. Alles ta läks kooli! Mul on pilt, kus ta istub 1. septembril oma klassis, mossis näoga, valge pluus seljas, lilled ja aabits laual. Eks ta aimas, mis jama teda jàrgmised 12 aatat ees ootab :) Tegelikult isegi 13, sest ühe aasta õppis ta Hollandis. Kohalikku keelt ja iseseisvust.

Tuult tiibadesse! Annaks jumal noortele julgust ja sisemist äratundmist teha seda, mida noor  ise teha tahab ja milles ta tugev on. Südamega. 

5 kommentaari:

  1. Ausalt, ei mäleta, mida esimeste kroonide eest ostsin. Tõenäoliselt samuti süüa. Kummaline tunne oli omada "oma riigiraha". Kõigil oli sama algkapital 150 krooni (tänases vääringus 10 eurot).
    Sain 4 päeva enne krooni tulekud 38 000 rubla palka, mis tuli "sirgeks" lüüa, neid oste mäletan küll: õde sai diivani, kostüümi ja rohkelt banaane. Järgi jäi veel hulk kogus rublasid.
    Mu tütar lõpetab täna põhikooli.
    Me võime olla tänulikud, et oleme olemas ja saame olla kaasteeliseks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul meenus veel, et vahetult enne maksti koolis stipendium välja (siis veel maksti ja osadele) ning vaene grupivanem ajas vaheajale sõitnud tudengeid taga.

      Õnnitlused! Jah, kaasteelised :)

      Kustuta
  2. Ma ostsin halli värvi mahuka käekoti. Hea kott oli, kaua teenis mind.
    Aga 150 krooni, mis praegu on 10 eurot - päris uskumatu :).

    VastaKustuta
  3. Minu esimene ost oli rongipilet Viljandisse, sest ees ootas toona kultuurikolledži nime kandva kooli (praeguse kultuuriakadeemia) lõpetamine. Aga palju rohkem on mul meeles see, kuidas pärast maal vanavanemate juures käisin naabrinaise käest sentide eest mune ja piima ostmas. Väga EW-lik tunne tekkis. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on meeles see tunne, et üldse ei raatsi ja hinnad on nii veidrad.

      Kustuta