reede, 15. oktoober 2021

Nutikindad ja kool!

Lõpetatud. Finito. Tühi tunne ja kerge pisar. Lilled vaasis ja diplom laual. Tsiteerides Genkat: “ Aga ükskord algab aega, kui me kõik oleme läinud, head aega” (Genka “Kalevipoeg”)

Indigoaalane, sinu vihje võitis! Mu toode on nutisõrmikud. Kuni augustini jamasin toodetega hobustele ja siis sain aru, et ma kardan tegelikult hobuseid. Tegin kõik senised tooteloo etapid nullist ümber ja sisetunne oli rahul. Jube kiireks läks, aga tähtaegadega olen ma ju harjunud.

Siin nad on, bränd “kuduv koeraomanik” ja rahvuslikus mustris nutikindad. 



Tekstiilkäsitööline, tase 4, kukub voodisse. 

8 kommentaari:

  1. Ah, mul polnud meeleski! :)
    Palju palju õnne !!!
    Kust osta saab? (Tõsiselt)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Appi kui armas!
      Varsti saab, ma annan siis märku :)

      Kustuta
  2. Vau, palju õnne, tubli töö!

    VastaKustuta
  3. Palju palju õnne! Ja edu nutikinnastega!

    VastaKustuta
  4. Palju õnne võiduka lõpu puhul! Need nutikindad näevad väga head välja.

    VastaKustuta