kolmapäev, 29. aprill 2020

Marcalt sain raamatusoovituse ja meenus, et on veel paar lugemisvara, millest võiks lugemisvihjeid anda. Osokas muidugi ja siis Ikstena uus tõlge on ilmunud.

Osokat loeb minu ema hetkel ja shokeerib mind aeg-ajalt meenutustega oma noorusest, millest mina siiani midagi ei teanud. A la pesu kandmine/mittekandmine pidudel ja selle alusel tantsima mittesaamine/saamine. Et potensiaalne tantsupartner tsekkas ja kui oli pesu, uuesti tantsima ei võetud. Ma polnud kuulnudki sellisest trendist! :D
Rääkimata sellest, et mu ontlik ema Sossi pidudel käis. Elu üllatab.

Ikstena on mulle siiani väga meeldinud. Uue sain eile kätte ja lugema pole eel jõudnud aga panen siia märgi. Tema "Emapiim" oli väga hea, aus ja shokeeriv. Meie põlvkonna naine ja palju sarnasusi lähiajaloost.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar