neljapäev, 2. aprill 2020

Karu

Ma arvasin, et ma õpin koolis õmblema aga läks nagu ikka. Teen kodutöid iseenesetarkusest ja loodan, et keegi õmbluseid lähedalt ei uuri :D Sessioonõpe distantsmeetodil. Vaene õpetaja, kes pidi taluma minu lõputuid meile ja küsimusi. Aga valmis ma ta sain! Jeess.

Lõige raamatust "Õnnelikud päevad Jaago talus", autor Inga Talvis.



Kolleeg ristis karu pigem kaelkirjakuks ning kõrvade kallal on ka norimist olnud. Mina ise olen rahul, istub teine mul nüüd tugitoolis ja vaatab õhtuti uudiseid. Selline muhe kuju.

Pidi olema algajatele sobilik lõige aga ma ikka mässasin kaks päeva viimasel nädalavahetusel.
Hindeks sain viie :)

2 kommentaari:

  1. nummi :)

    aga kas karud ei peaks uue korra järgi hoopis aknal istuma?

    VastaKustuta
  2. Ma pole selle korraga kursis aga ma võin talle mainida :)

    VastaKustuta