kolmapäev, 19. veebruar 2020

Kuidas ärritada inimesi?

Pole küll koerteteemasse ega ka mitte käsitööga seotud aga hea lugemine. The importance of stupidity in scientific research

Ma olen viimasel ajal puutunud kokku millegi täiesti jaburaga:

1) Inimesed solvuvad hingepõhjani kui sa mingis teemas lähed natuke süvitsi ja küsimuste tekkides julged neid ka esitada. Ma olen muidugi vahel friik ka ja jään detailidesse kinni aga kui on tegemist mingi institutsiooni alusdokumentatsiooniga ja kuskil tekiks nagu lühis reaalsuse ja juriidilise raamistiku vahel, siis ikka ju küsid? Olgu siis need küsimused rumalad aga kuidas ma muidu asjadest siis aru saan? See näiline võimalus küsida alati ju ei rahulda või peaks? :)

2) Inimestel on hirmud ja need avalduvad väga jaburates olukordades. Nt ei ole soovitav avaldada arvamust xxx kohta kui temast sõltub midagi. Et tegelikult ka on nii või? Aga kuidas ma siis tagasisidet annan, mul ei pruugi pärast enam meeles olla või on selleks ajaks juba lootusetult hilja.

Ma tean, kõige raskem siin elus on anda tagasisidet, mis ei ole üdini positiivne. On valdkondi, kus seda õpetatakse inimestele lausa eraldi programmidena ning sh konkreetselt kuni väljenditeni välja. See ongi omaette kunst ja enamik jamasid tuleb kommunikatsioonist või selle puudumisest. Aga see on vajalik ju, mis siis saab :)

Ma olen oma tööandja suhtes vahel kriitiline, nii mõistlikuse piires :) aga on asju, mida ma olen siin õppinud, mille üle ma olen uhke ja mis on peaaegu osa minu vereringest. Need kaks punkti siis. Ja mul on vahel nii raske just neis kahes punktis väljaspool tööasju end arusaadavaks teha. Et ma käitun nii nagu ma käitun sellepärast, et see motiveerib mind ja enamasti on see triggerdatud  siirast soovist asjadest aru saada.

Elu on huvitav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar