teisipäev, 1. oktoober 2019

Grupireisid

Jäin lugema ja no kehtib iga grupireisi kohta, mitte ainult ratastel. Ma olen alati mõelnud, et kuidas inimesed suudavad. Võhivõõrad, mass koos, detailideni plneeritud graafik. Minu jaoks paras õudus!.

Organiseeritud rattareisid mind ei huvita (neid isegi on), sest ma ei saa aru, mida peaks olema head täiesti suvaliste inimeste kambaga koos reisimises, kui eksisteerib võrdlemisi suur tõenäosus, et meid ei seo mitte miski peale rattasõiduhuvi. Vabalt võib juhtuda, et on täiesti tore. Aga vabalt võib ka juhtuda, et on ilgem piin ja sellega ma pole valmis riskima, et miski, mis peaks olema puhkus ja mille eest ma olen kallist raha maksnud, kujutab endast midagi, mille peab (parimal juhul) hambad ristis välja kannatama.

4 kommentaari:

  1. Justnimelt! Ma olen elus vist kahel grupi(bussi)reisil käinud ja kuigi nooremana oli see talutavam, siis kokkuvõttes ikka introverdi jaoks puhas õudus. Suurem osa ajast tundus pealegi mööduvat wc-järjekorras.

    VastaKustuta
  2. Mina käisin sel suvel lastega bussireisil sihtkohaga Taani Legoland. Õudus kuubis, sest esiteks oli reisisaatja haige (palavikus ja suhteliselt hääletu) ja närviline, teiseks oli bussis üks ca 1,5-aastane laps, kes ei osanud rääkida, vaid kriiskas - ta istus täpselt meie ees. Peatused olid bensiinijaamades, vahepeal oli vaatamisväärsusteks kiirteed. Ja kui midagi vaatama viidigi, sest oli tempo-tempo-tempo, 20 minutiga vaadake ära, sööge ja käige kempsus.
    Ma arvan, et edaspidi ei ole ma nõus bussireisile minema, oma autoga ja omal käel on ikka tunduvalt meeldivam.

    VastaKustuta
  3. Läks osavalt, Pisi-Pisi kirjutas eelmise kommentaari.

    VastaKustuta
  4. Jaa, vetsujärjekorrad :)
    Ma olen tudengina käinud kahel reisil ja siis nagu kannatas. Suhted pani küll karmilt proovile ja suures bussis tekkisid nääklused. Samas ei olnud need 100% planeeritud ka, meile siiski jäeti palju vaba aega.
    Praegu küll enam ei suudaks.

    Maal korraldab kultuurimaja trippe inimestele - teatrisse, spaadesse, saartele jne. Massid käivad ja need pole üldse odavad! Ma alati imestan. Samas jälle kui sul pole mingit muud varianti sõitmiseks ja teed rutiinset lihtsat tööd, siis äkki ongi see just elust puudu ja rahuldab? Ei tea, inimesed on nii erinevad. Ma saan isegi tööreisidel valida eraldi toa ja ma oskan seda 100% hinnata :)

    VastaKustuta