neljapäev, 12. september 2019

Riias

Nädal tagasi ja natukene peale selgus ootamatult, et ma peaks minema Riiga. Natuke hull ajastus oli, sest enne oli just kvartalilõpp, siis Narva ja KÜ koosolek veel kah. Ma ei teagi, mis hulleim on, vist KÜ :D

Aga jah, mis saab mul selle vastu olla kui kutsutakse ja lubatakse. Taaskord ise sõitsin sinna ja tagasi, oma autoga. Osad meil käivad nüüd pigem Lux-bussiga aga mina ei tea, kuidagi mõnus on oma asju seada nii, et päris graafikus ei pea 100% olema. Ja ma ei ela ju linnas, sõitma peaks topelt ja see on tüütu. Mulle meeldib nii, et viskad asjad autosse, koer kaenlasse ja hoidja juurde ning siis otsejoones Riiga.

Riia võttis vastu ca 24kraadise kuumusega. Alati kui ma pean kuskile sõitma, tuleb troopika (minu mõistes). Aga õhus oli sügist!

Riga, 2019 september

Riias olid kanaliäärseid koogiputkad, kohukested, lõng raamatupoes ning toredaid kokkusaamised.

Pistaatsia ekleerid


Linnapea ja tema chow-chow

Lõputult tööd hilisööni kah lisaks, sest töö peab ju ikka ära tegema kui päeval koosolekuid pead ja seejärel meestega söömas käid. Aga mõnus oli! Eriti raamatupoed, kus lõnga müüakse :P



Sügislilled Riias.

Raamatuid ei ostnud, kohukesi ja sauaõlut ikka :) Ja lõnga (ah, ahh!)! Mis nad siis panevad selle raamatupoe nii kontori lähedale!


Jah, ma koon ka. Siidi-meriinosall on valmis ja Muhu sukad edenevad.
Kunagi dokumenteerin detailsemalt.


2 kommentaari:

  1. Jalutasin samal päeval kanali ääres, sõin pistaatsia ekleere, imetlesin parte ja nautisin suve soojust. Järgmine päev oli kõik läbi, sadas vihma ja saabus sügis.

    VastaKustuta
  2. Ilm on sügisel ikka muutlik :)

    VastaKustuta