pühapäev, 15. september 2019

Hall pleed

Parasjagu kehvadeks ilmadeks sai venitatud siidine ja soe pleed.
Võtsin hagakirja Haapsalu salli raamatust. Seda on tüütu jälgida aga mulle siiski see muster väga meeldib. Erinevas vormis mõjub erinevalt.

Lõng on põnev. Eestis ma vist poleks seda ostnud, hind on suht soolane aga samas 200g kera ja imeline koostis. Segu alpakast, siidist ja villast, üleminekutega vesihallist tumedani.
Wroclawi lõngapoes müüja lahkelt näitas neid ja mulle tundus, et päris ilma ostuta poleks viisakas olnud lahkuda. Pärast hotellis arvutasin kursse ja hindu :D aga las ta siis olla.
Tõeliselt luksuslik! (Teate seda reklaami, kus naine ütleb, et “sest olen seda väärt!”)




Mõõdud: 127cm x 55cm, lõnga jäi hästi natukene üle.
Kui ma nüüd raatsiks kasutada ka :)

Ilusat sügist ja olge terved!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar