teisipäev, 10. november 2015

Sandnes Garn Kitten Mohair

Juba mõnda aega plaanin sellest lõngast kirjutada.
Nimelt aastaid tagasi ostsin seda omale Helsingist ja korra sain ka pakivahetuse kaudu.
Tuleb tunnistada, et need kaks salli, mis sellest lõngast on tehtud, on vist ka ainukesed, mis ei ole topiliseks ega karvaseks läinud.

Ma igatsen seda lõnga taga aga kahjuks on see tootmisest maas.

Sinine sall
Punane rätt


***

Rosina-uudiseid ka. Seltsimees pressis end täna vannituppa kui ma pesus olin. Kamandasin oma pessa, kuna jube kiire oli. Muidugi oleks ju võinud ühe kiirpesu ka teha, sest ilmad on vihmased ja porised. Käpad olid puhastatud aga enamasti see liiv kuivab kasukast välja kaua ning isegi ei tule alati siis välja kui lihtsalt kiire duśś teha. See liivane porimaterjal on nagu kitt kasukas... oeh.

Reeglina kui ta näeb, et ma sätin tööle, läheb oma pessa ja ei sekku. Pikutab rahumeelselt. Kuna ta silma alt ära kadus arvasin, et küll magab magamistoas. Tal on kaks pesa nüüd - uus on magamistoas ja Suska vana on elutoas. Juhtusin heitma pilku üle ukse ja mis ma näen! Põrsas magab minu ülestegemata voodis!

Ilmselge karistus mulle enesele, kes ma kohe peale ärkamist ei viitsi alati voodit üles teha, vaid tavaliselt tegelen sellega siis kui ma juba riietuma lähen. No ja nüüd tema seal siis kuivas, peale pikka jalutuskäiku mööda külavaheteid. Sai riielda ja puges kiirelt oma pessa.

Eks õhtul tuleb siis taas voodipesu hakata vahetama...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar