kolmapäev, 29. oktoober 2014

Linda-kirjaline sall

Vahetult enne reisi lõpetasin järjekordse Haapsalu salli. Seekord oli mustriks Linda kiri raamatust "Haapsalu sall". Lõngaks on vist veel Ogre. Sorteerisin oma varusid ja leidsin kera, mis ostetud 2009 Veimevakast. Viiteid lõngavööl ei ole, 100% villane pitslõng, naturaalne.
Mõõdud: 167cm x 80cm
Vardad: 3,5 ja 4,5.
Esimene pilt on kogemata tagurpidi läinud, kuna sall oli raamile tõmmatud niiviisi. Õige on ikka lilled üleval :)


Piltidega olen hädas. Mul on raam kitsas köögis ja jube raske on teha fotot, millel sall oleks otsevaates. Proovisin kapi otsast jne :) aga no ei õnnestu. Lisaks olin kogemata tõmmanud salli raamile tagurpidi. Kui ilm lubab, saab ehk õues lisapilte teha kunagi.

Rohelise seina taustal
See on mu 7. Haapsalu sall, selli staatusest olen õpipoisiks saanud, meistrini läheb veel aega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar