teisipäev, 12. august 2014

Haapsalu III pitsipäev

Eelmisel pühapäeval toimus Haapsalus kauaoodatud pitsipäev, järjekorras kolmas sellises formaadis ettevõtmine. Kudumisvõistlust on korraldatud palju kauem ja nagu ma netist leidsin, siis lausa aastast 1999.

Kuigi kogu päev on äge ja põnev, on pitsipäevade tipphetk läbi aegade siiski kudumisvõistlus. Sel aastal osales lausa 26 kudujat ning muster, mida tuli 90 minuti jooksul läbi kududa, on allpool pildina ka fikseeritud. Kahjuks unustasin mustri nime küsida.


Võistlus oli pingeline, inimeste käekiri väga erinev ja konkurss tihe. Siiski suutis źürii ka sel aastal parimad välja selekteerida ning siin nad on:

I koht: Kadri Luhter, võidutöö nr 20.
II koht: Taimi Kruusma
III koht: Kaidi-Kätlyn Reimann

  
See töö oli ka minu lemmik ning jäi teiste seas kohe silma. Paljud olid küll kudunud mustri korrektselt läbi aga tööle iseloomulik ripsiraam oli kas puudu või vaevumärgatav. 

II koht

III koht ja üks noorimatest osavõtjatest omakootud kleidis

I koht!
Palju õnne võitjatele! 

Pitsipäevast pikemalt kirjutan järgmises postituses.


8 kommentaari:

  1. Ahh ma ootasin juba, et Sina ikka pitsipäeval käisid! Ootan põnevusega ka järgmist "posti"!
    terv. Ruth

    p.s. Kutsadele ka pikk pai. ;)

    VastaKustuta
  2. Minagi ootasin juba pitsipäeva muljeid :) Kas võistlustöid kuidagi viimistletakse ka enne väljapanekut, või lihtsalt tõmmatakse sirgu varrastele? Nii ilus ja ühtlane paistab.

    VastaKustuta
  3. Veevann on olnud paar aastat käepärast, nii et saab märjaks teha ja siis varrastele venitada. See on abiks küll, mulje palju ilusam.

    VastaKustuta
  4. Kadri Luhter on ta, mu sõbrantsi tütar. :) *ei saa võõraste sulgedega keksimata jätta :P *

    VastaKustuta
  5. Aga nii mul ongi kirjas postituses :)

    VastaKustuta
  6. No ei ole ju või olen mina loll? Luther on.

    VastaKustuta
  7. Ah, ma mõtleisn, et sa nime pidasid silmas, et puudu on :D
    Ma kopisin kuskilt, ju siis viga ringleb.

    VastaKustuta