esmaspäev, 16. detsember 2013

Kullakeste jõul Tartus!

Kuna traditsiooni tuleb elavana hoida, siis toimus kullakeste jõulupidu ka sel aastal. Kes seda enam mäletab, mitmes see meil oli.

Seekord oli peopaigaks Vilde lokaal ning kohale tuli üle pika aja üllavatalt palju rahvast. Nii massiliselt nagu meil kunagi Uppsala majas rahvast käis, vist ei tule meid enam kunagi kokku aga siiski, ma lugesin ja sain 12 hinge (või peaks lisama veel 2? :)).

Sõime--jõime ja jutustasime, kinke jagasime kah. Mina sain kingituseks armsad järjehoidjad Oravakeselt.

Jäin mõtlema, mis ajast me neid pidusid teeme juba? 

Päris esimestel ma ei käinud aga meenub üks hullumeelne kord, mil ma öösel lõpetasin kvartalit ja siis järgmisel varahommikul rongiga Tartusse sõitsin. See oli aasta 2007. ja peopaik oli loomulikult Uppsala maja.
2008. läksin juba autoga ning seltsiliseks oli Annu. Ka seekord toimus pidu Uppsala majas.
2009. aasta jõulusõit oli koos Kajaka, Tiina ja Annuga ning ikka armas Uppsala maja.
2010. aastal olime kah vanalinnas aga mul ei meenu, kus täpselt. Oleks nagu olnud selles gildihoones äkki? Mänguasjamuuseumi vastas.
2011. aastal olime Loomemajanduskeskuse kohvikus ning üritus arvukusega ei hiilanud. Aga Heidi pasteedisaiad olid ja kingitusi jagasime.
2012. aasta pidu toimus Teatri Kodu ruumides.

Nii et minule oli selle aasta pidu seitsmes :)


2 kommentaari:

  1. ojaa, mina ja mann käisime 2008 vist. ja mingi ürr oli 2010 vist linnateatris ka, see oli siis, kui vardakeerutaja ära kolis. aga et mul detsember on selline tihe sünnipäevade kuu, siis tallinnas veel tuleks kõne alla pisuke kohvitamine, aga tartusse paraku ei jõua...

    VastaKustuta
  2. Linnateatris ei olnud jõuluüritus aga jah, kokkusaamine küll. Linnakas käisime korra ka fimotamas.

    VastaKustuta