teisipäev, 17. detsember 2013

Ann Kingstone

Talv pole kogu oma hiilguses veel alanudki aga ma igatsen juba värve. Kas pole ilus!? Kui ma sellise peale kõiki neid ponnistusi kinnastega valmis kooksin, siis ilmselt juhtuks see ajal, mil pensionipüõlv ukse ees. Kuidagi palju võtavad asjad hetkel aega :)  Sellel disaineril on veel armsaid kudumeid, Ravelry´s saab piiluda.

Mina ei tea, kuidas teiega aga ma olen viimasel ajal tõesti kehva käsitöötegija. Midagi on ikka pooleli ka aga kõik need poolikud asjad edenevad tasapisi. Viimased kuud olen olnud pisut hädas ka oma õlavöötmevaludega. Väga tüütu on! Hakkasin nüüd regulaarselt massaaźis käima ja peale esimest korda oli küll parem aga soovitati teha pikem kuur, kuni 10x.

Päris ilma kudumata ka ei oska olla või kui tõesti peab, siis uurin vähemalt mustreid ja seda, mis teised on teinud.

Kudumiseni ja kirjutamiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar