teisipäev, 9. juuli 2013

Vaarikad ja śokolaad

Lõpuks ometi olen ma leidnud rakenduse kollastele vaarikatele (peale söömise muidugi). Meil maal neid ikka on, mõnel aastal vähem, mõnel rohkem aga moosina on nood suht läilad (erineva maitsega punastest klassikalistest) ning sügavkülmas tooretena ei ole ka eriti ahvatlevad. Jogurtisse koos teistega vahel ikka lähevad või siis koogi sisse aga ma ei saa ütelda, et see oleks mu lemmikmari.
Aga nüüd jäi kuskilt silma vaarika-śokolaadi moos ja no teate, see on ON hea :)

Mul oli sügavkülmas ca pool karpi (200-300g ehk) vaarikaid, 1dl jagu vist panin moosisuhkrut, suts vett ning pool tahvlit Laima tumedat śokolaadi. Marjad veega keema ja keeta kuni lagunevad. Siis suhkur lisaks ja ca 30 minutit keetmist. Lõpuks sulatada moosi hulka śokolaad, segada  mõned minutid ja kohe kuumalt purki. Mul on too nüüd nädalajagu päevi olnud külmikus, sobib eriti hästi röstsaiale.


Originaalis oli 800 gr vaarikaid, 300g moosisuhkrut, 0,5dl brändit, 40g tumedat śokolaadi. A mulle omale meeldib just see tugev külluslik śokolaadimekk :) Nii et ei maksa koonerdada!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar