laupäev, 6. juuli 2013

Ärge laske mind lõngapoodi :)

Juba mõnda aega tagasi uurisin pisut Vilniuses asuvate lõngapoodide kohta infot aga tookord kontorist kaugemale ei jõudnudki. Töösõidud on alati sellised "tricky"´id, et iial ei või teada, mismoodi asjad kulgevad.

Seekord olin planeerinud pisut pikemalt liikumisaega ja lõunapausi ajal (jumal tänatud, see rahvas teeb vähemalt korralikke lõuanpause :D) jõudsin sutsti kontori lähedal asuvas keskuses ära käia. Keskuse nimi on VCUP ning seal on lausa 2 poodi - üks selline craft shopi moodi keskus, kus lisaks lõngadele ka kõike muud (aga sh ka väga ilusat Venemaa päritolu linast, tokkides) ning teine pood on Alvita esinduspood nimega "Verpalai". No seal ma kogemata kombel pisut laia joonega lustisin :)


Ma isegi ei tea, kas Tallinnas enam Alvita lõngu müüakse. Mulle nende alpaka väga meeldib, kunagi kudusin sellest omale sviitri ja see on siiani mu lemmik.



Lisaks Alvitale müüakse seal ka Itaalia lõngu ning pisut käsitöövahendeid. Hästi armas teenindaja oli ning asjalik valik. Merinot, siidisegust lõnga, alpakat, heegelniite jne. See pitsilõng on nimega Nirvana. Loodame, et kudumiskogemus selle lõngaga on sama võimas :D


Natukene ka sokilõnga, merinot, tädile sünnipäevakingiks :)


Õnneks oli poes aeg piiratud ning eelarve ka aga no põnev on ju ikka näha, mis mujal müüakse.
Annale aitäh vihjete eest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar