esmaspäev, 9. aprill 2012

Nõelad pees

Eile panin oma salli venima sohvale ja läksin kööki toitu valmistama. Olin oma mõtetes ja mäletan, et B. veel käis köögis joomas. Järgmisel hetkel kui ma jälle "maa peal tagasi olin" märkasin, et B lamab sohval keset salli. Karjatasin, kuid siis mõtlesin, et kui ta nüüd tormab, siis ilmselt koos nõelte ja salliga. Hiilisin tasakesi mutikeseni ja tõstsin ta ettevaatlikult maha. Lähivaatlusel ühtegi nõela tagumikus ei täheldanud.

2 kommentaari:

  1. :) mul juhtus oma koerakesega sama asi, ainult et kuna ta on selline suuremat sorti, siis surus lihtsalt nõelad sügavamale madratsisse (mul oli maas kattemadrats). kujutan ette, kui mõnus soe ja pehme tal seal magada oli. sall sai ka lisavajutuse :)

    VastaKustuta
  2. ihii :D kujutan su hiilimist ette. Ma leidsin Mokka kunagi keset 2 nädalat kestnud kudumaratoni järel valminud haapsalu räti keskelt. Hiilisin ka ligi, et ta küüntega lõnga katki/välja ei tõmbaks. Edaspidi olin targem katsin venitatava eseme linaga kinni.
    -Monika

    VastaKustuta