laupäev, 28. aprill 2012

Euru

Maikuu ehk eurovisioonikuu (D) on kohe ukse ees ja ma pole sõnagi veel muljetanud selleaastastest lauludest. Tegelikult ei plaani seda teha ka täna., vaid pigem juhtida muusikasõprade tähelepanu ühele põnevale lauljale. Nagu igal aastal, on minu jaoks euru põnev pigem sellest aspektist, et kas ja kes laulavad ja mida nad lisaks eurukräpile loovad-esitavad. Olgem ausad, muidugi on euru üks paras show ja mäng panga peale aga minu rõõmuks satub sinna ka andekaid ja põnevaid nimesid.

Seega, aplaus ja lilled - sel aastal on minu tähelepanu köitnud selline nimi nagu Can Bonomo. See nimi on siit korra ka läbi käinud aga mis siis, mulle meeldib. Mul on raske kirjeldada või põhjendada sageli oma meeldimisi, sest see on see miski, mida on raske sõnadesse panna. Natuke kiiksuga videod, suur pillivalik, mitmekihiline muusika. Nii palju kui google translator abiks, pole sõnad ka just päris ninnu-nännu aga GT pole eriti usaldusväärne ses osas. Pean tunnistama, et mulle vahel meeldib selline kiiksuga muusika, eriti koos visuaalsega. Hoian end ikka muusika osas "lahti" ehk püüan mitte piirata kitsa źanriga, andekas muusik mängib minu meelest ka võibolla muidu nii mitte söödava muusikaliigi põnevaks. Aga et jutt pikaks ei läheks, kuulakem ja nautigem!

Meczup on mu hetkelemmik, eriti need "torude" kohad ja viilusoolo :).



Ja see on nende eurolugu


Küll ma varsti eurust pikemalt ka kirjutan, pisut kannatust vaid :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar