pühapäev, 16. oktoober 2011

Täiuslik koduperenaine

Ma vahel satun seda saadet vaatama kanal 11st ja no on ikka elamisi seal.
Aga miks ma kirjutada tahtsin, oli tänane saade. See tumedapäine proua oli nii mõnusa huumorimeelega, et ma ei suutnud vaikselt itsitada, vaid lasin lausa laia lõuaga. Tal oli ema, kes kinkis inglikujukesi ja sebradega pilte, massiliselt ning neid olid kõik kohad täis. Saatejuht pidi teda veendma, et ta nood viiks heategevusse.

Kui saade lõppes ja autasustamine oli, siis ta tegi saatejuhile kingituse - helesinise ingli :D.

Saade on motiveeriv, ma vist lähen võtan panipaiga ette ja ega lõngakapp ka täna puutumatult seisma ei jää. Ilmastikuolud on ka soodsad (päike), sodi paistab paremini välja :P

Edit. Kus mu kroon on?! Huh, sellist kraamimist pole ammu olnud. Nüüd ootan pimedat, et kogu see suur kotitäis kola prükki viia. Hämmastav, mida inimene on suuteline ühte panipaika koguma...  helesinised inglid on selle kõrval kukepea :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar