esmaspäev, 14. veebruar 2011

Pakane

Täna tabas meid pakane, ootamatult ja kõvasti. Hammustas siit ja sealt ning tekitas paanikat. Nii hirmus tundus kohe, et üks seltsimees küsis selgelt ja konkreetselt sülle ning ma pidin oma mutikest süles soojendama. Koerast kohe kahju ja no ei leia mina, kus kohas on tema fliisist soe vest!
Häda nimelt sellest, et Maadam on poolkiilas hetkel. Otsustas resoluutselt hääletada kevade poolt ja aluskava maha ajada, mistõttu selg paistab puha läbi ja no kõhe on ju olla niiviisi. Läbi häda sai tehtud häda.
Ja süles oli soe.
Oh seda elu! Suvel niidab kuumus jalust ja talvel näpistab külm kõrvad peast.

3 kommentaari:

  1. Kaastunne...
    Ma sain poole kuue ajal ca 10 sammu majast astuda kahe koeraga, kui Pipi hakkas niutsuma, käppasid ükshaaval üleval hoidma ja trepikoja poole tagasi sikutama. Brenna sikutas kogu jõuga värava ja oravajahilootuse poole. Ma pidin peaaegu spagaati tegema seal vahel :D

    VastaKustuta
  2. Oh, mul on see käte spagaat kogu aeg teemaks.
    Aga vest on leitud ja täna kõndisime vapralt kuni vajalikud toimingud said tehtud.

    VastaKustuta
  3. Koertest on jah selle külmaga kõige rohkem kahju.

    VastaKustuta