pühapäev, 9. jaanuar 2011

Rubriigist Mõttetuid kudumeid!

Mingil kummalisel ajendil hakkasin kuduma õlakatteks (vist) nimetatavat asjandust. Oli vaja hästi jämedat lõnga ja mul seisis pikka aega üks õnnetu punane candy kodustes varudes, mis näis koguselt ja jämeduselt sobivat. Alguses kudusin liiga laia ja lõng sai ruttu otsa, harutasin kõik üles. Siis tuli normaalse laiusega aga muster ei hakanud jooksma. Mingil kummalisel põhjusel olin kududes hõlmad ära vahetanud. Harutasin.
Siis muster klappis, laius klappis aga tulemus on mingi surematu item X.
Salliks ka ei kõlba, liiga lai on. Õlgadel püsib aga alumine serv lokib ja mulle ei meeldi kaelus. Ühesõnaga see Candy on üks õnnetu lõng, ma olen tost kaks vesti kudunud ja mõlemad üles harutanud. Nüüd siis see item X.
No mina ei tea, aurutasin ja venitasin, proovisin õlale ja puusale. Eih. Mõttetu asi.
Ilmselt seisab kapis mõnda aega ja siis läheb uuesti harutamisele.

Lõng : Novita Candy, kulus vist 4 tokki (mul on üks suur kera, ei mäleta enam, palju mul neid tokke kunagi oli)
Vardad : 8.0
MusterWavy Lace Capelet, IK Holiday 2010


Miks ma seda üldse kudusin? Pole aimu ka :D. Mulle vist tundus, et ses mustris nagu midagi oli...
Üks variant on veel, et harutada kõik üles ja võtta veel jämedamad vardad, et jääks lörum ja pehmem.
A kas on mõtet...

2 kommentaari:

  1. Ma tihti vaatn igasugu taolisi item x-e ja mõtlen, et neid vis kootakse lihtsalt kudumise rõõmu pärast. Sest tõesti - no kuda sa seda kannad.... võibolla jahedamal suveõhtul võtad peale... või tegelikult sobib see hästi pepusoojendajaks:)) no et paned nt teksade peale nagu miniseeliku :) Kotiks annab ka teha, kui tugev vooder panna.

    VastaKustuta
  2. Kui see kaelus oleks normaalsem olnud, siis isegi õlgade katteks äkki kannataks kanda. Aga see on kole kohe ja no eks kudumiserõõm see oli jah :D

    VastaKustuta