pühapäev, 1. august 2010

Türgi oad

Sel aastal on meil maal üle pika ajal jälle türgi oad kasvamas. Peamiselt ema küll kasvatab neid tädile linna aga mulle eraldati ka eile üks karp :).
Mõtlesin, et mis ma nendest teeks ja lappasin veebi. Siiani on meil ube lihtsalt keedetud ja siis kas võiga või juustuga näksimiseks pakutud. Aga mina tahtsin midagi muud :).

Abiks nami-nami ja sealt hakkas silma selline retsept. No on hea asi!

Kasutasin AnnaLisa sarja kooritud tomateid.
Küüslauku panin rohkem kui retseptis ja pipraid panin ka kohe mõnuga.
Siuke kärtskaste tuli ning uba seal sees jäi pisut krõmsuks hambale.
Imelihtne valmistada ja mõnus toitev lõunasöök!
Peale raputasin pisut parmesani ja teisele satsile seesamiseemneid. Mõlemaga sobis.

Soovitan väga kui keegi otsib vahelduseks mõnd teistmoodi rooga.
Ma ei tea, kuidas teiega aga mina söön ube suht harva ning pika hambaga aga see roog mulle täitsa maitses :).

3 kommentaari:

  1. Liivi ostis täna Pärvu turult ubasi. Mind nad sööma ei kutsu :D Aga turg oli täis värsket kraami ja isu jänese toidu järele kasvas :) Ma ostsin värsket kartulit.
    -Monika

    VastaKustuta
  2. Ubade (küll kollaste) jaoks on ülihää see retsept.

    VastaKustuta
  3. Põnev retsept jah aga seal on kukeseened, ma piirudsin sellega, mis mul kodus olemas oli. Oli ka hea :)

    VastaKustuta