esmaspäev, 1. veebruar 2010

Potter 4

Eile öösel lõpetasin 4. osa lõpuks ja hommikukohvi kõrvale alustasin viiendat. Aina karmimaks läheb neil seal, ma ütlen. Ja miks see Voldemort siis nüüd ellu pidi ärkama?!

Balli ettevalmistused olid täieline huumor, nii et see hakkab siis lausa 4. klassist jah ja kestab vaat et terve elu :D (noh see, et ilusamad enne ja kui neid ei saa, siis vaatame, kes üle jääb). Suure kondiga emand oli ka tore. Üldse see osa ajas rohkem naerma kui eelmised. Eriti need trahhtagumikuga olendid, Hagridil on ikka eriline maitse lemmikloomade suhtes. Lohedest me parem ei räägi.

Aga see on ikka kummaline sari. Ma ei väga ei fänna seda tüüpi raamatuid aga vot käest panna ei saa enne kui on läbi.

3 kommentaari:

  1. oot, sa loed eesti keeli neid? kuda tõlge on?
    ma ise olen inglise keeles need läbi lugenud, a nüüd kui miale loen ingliskeelseid, siis see tõlkimine tüütab ära.

    VastaKustuta
  2. Väga norm on, eile jäi silma sõna "koeranäitus", mis kriipis kõrva aga muidu on ok :)
    Ma olen harva ilukirjandust muus kui emakeeles.

    VastaKustuta
  3. selge, ma siis pean pausi ja hakkame nüüd eestis eestikeelseid lugema :)

    VastaKustuta