pühapäev, 17. mai 2009

Teate, ma hakkan vist vanaks jääma :)

Aga kui see vanadus nii kaunis on, siis pole mul selle vastu kohe mitte kui midagi.
Käisin täna maal peenraid rohimas. Selline õnnis tunne kohe sees kui vaatad, kuidas redis kasvab ja spinat ninaotsad mullast välja on ajanud. Kunagi õppejõud ütles, et see taimevärk tuleb kõigil peale 30ndat. Ma lootsin küll, et mul läheb mööda ehk aga no näed, ei läinud!
Nüüd on siis niiviisi, et rõigas (Manni lood rõikasalatist on alati nii isuäratavad) on kenasti üleval ja harvendatud. Sama redisega. Peeti püüdsin ka harvendada aga kohati veel selline nõrguke, et jätsin peenemad pabulad kasvama veel. Porgand kenasti rohetab, tillid on ka üleval, lisaks veel sibulad nii 5cm kõrged. Täna sain onunaiselt päris mitu põõsassalati taime, need läksid ka loori alla kasvama.
Mul on kõik loori all, sest siinkandis on ikka veel öökülmad. Eile hommikul nt oli maa täiesti valge!
Lillepeenrake on ka kena, rukkilill, saialill ja asalea kõik üleval. Panin seemnest eelmisel laupäeval, kiire tulemine on olnud.

Shotikad aitasid ka rohida, püsides kenasti peenravahes minu kõrval. Knopkad sellised. Suska korraks eksis rajalt ning istutas oma laia tagumiku, omal siiras ilme peas, sibulapõõsa otsa :P. Aga neid sibulaid on terve rodu kah, nii et pole hullu.

Koju maja ette tõin hunniku mägisibulaid, neid peaks siin olema siis nüüd kolme sorti. Õues on mõnus ja mulle kohe täitsa meeldib niiviisi mütata! Käed ja nägu on tiba päikest saanud kah veel boonuseks:). Kägu röökis terve õues olemise aja nagu ratta peal. Sõna otseses mõttes röökis!

4 kommentaari:

  1. Loeks nagu isiklikku ülestunnistust mõningate erinevustega taimede nimedes :)
    Kuidas ma väiksena ei sallinud rohimist, aga u 6-7 aastat tagas märkasin, et polegi kõige hullem töö. Ja nüüd lausa meelsasti toimetan.
    Me panime täna kartuli maha, muud asjad ootavad veel oma aega. Ja siin oli ka üks segane kukulind- tea kas tahtis kuidagi õiget rütmi tööle anda?

    VastaKustuta
  2. mulle rohimine endiselt ei meeldi. aga kõik muu võib vabalt olla.

    VastaKustuta
  3. NO ma olen kaugelt üle kolmekümne, aga ei istu see aianduse värk kohe üldse.

    VastaKustuta
  4. see 30 on ka mulle tugev kompliment :D

    VastaKustuta