pühapäev, 18. mai 2008

Kuusekäbid 2 & roheline tee. Fir cones vol. 2 & green tea

Vot nüüd ma olen õnnis!;)

Proovisin ära ka teise osa käbivedelikust, seekord lisasin kinnitiks vaskvitrioli. Pildil on need lõngad 3. ja 4. Neljanda panin esimesena.
Kolmas viht pildil on samas vedelikus 2. värvimine. Lõngaks oli valge heie ning tulemus on väga äge. Seda tooni nimetatakse vist nn piparmündi roheliseks.

Paremal nood kaks vihti on eilsed. Üks hallikas ning teine pm peaks olema ka hall aga tol on mingi kumav beezh alatoon sees. Omapärane.



Täna proovisin värvida ka rohelise teega. Olen Ravelry´s katsetusi näinud aga enne ise polnud värvinud. Mul olid kapis mingid teepakid, mis nime poolest pidi olema roheline tee. Head Ahmadi ei raatsinud selleks puhuks raistat.

Panin teepakid kuuma vette likku, ca 10tk korraga. Vedelik oli ilus tumekollane aga lõngale külge ei hakanud. See on vanaema kedratud lõng veel. Ta kunagi laenas õelt voki ja ketras ise heiet. Leidsin selle vihi eile maalt ning mõtlesin proovida.

Nüüd on jälle see koht, kus ma igatsen maarjajääd. No ei saa ega saa seda ära ostetud! Ma arvan, et maarjasega oleks saanud hea tooni siit kätte küll. Aga tulemus seekord mul nadi. Võtsin lõnga välja, lisasin pool tl vaskvitrioli ning voalaa, kergelt pruunika alatooniga tulemus tuli. Et kõigele sellele mahedale reale pisut vürtsi lisada, panin paki Sunny joogipulbrit vette ning viskasin pisikese vihi sisse. Elul peab ikka värvi ka olema :P


Kokkuvõtteks olen selle vihiriviga väga rahul. Õues olid nad eriti ägedad, kui rohule laotasin.
Mobiilist paremat pilti välja ei võlu aga mingit aimu ehk saab.

7 kommentaari:

  1. Vinge nõiaköök jälle sul käinud ;) Ma käin ja vahin neid toomingaid nii heldinult aga värvimiseni pole jõudnud. Üks küss ka. Kui täpselt sa doseerid kemikaale ? a`la teelusikas x liitri kohta või kaalud grammides välja korralikult ? Eelkõige huvitab maarjajää.

    VastaKustuta
  2. Ei kaalu. Enamasti vaatan vedeliku kogust ning kui on ca paari liitri jagu vett, siis panen ca pool tl peitsi. Maarjaga pole kordagi proovinud.
    Minu meelest Klemola kirjutas kogustest põhjalikult. Rauda olen alati imevähe pannud, sest kardan lõnga rikkuda. Raud nimelt võib kuumutades lõngale liiga teha, on mul Klemolast meeles.

    VastaKustuta
  3. Väga äge gamma!
    Aga see suht kirgas oranž... see ei saa ju olla taimedega värvitud? Tekstist ei ilmnenud, kas see on mingi kõrrejook või mis ;)

    VastaKustuta
  4. Tean jah, et "retseptides" on hästi täpselt need keemikaalid ;) Katsetan varsti.

    Elsa, Sunny on 1.90 maksev joogipulbi pakike millest saab terve kannu jooki teha. Täiesti tänuväärne lõngavärv :P

    VastaKustuta
  5. "Et kõigele sellele mahedale reale pisut vürtsi lisada, panin paki Sunny joogipulbrit vette ning viskasin pisikese vihi sisse. Elul peab ikka värvi ka olema :P"

    Sunny on joogipulber neh :)

    VastaKustuta
  6. Mõnusad värvid! Omavahel sobivad jube hästi.
    Proovi järgmiseks naati ja kaselehti ;)

    VastaKustuta
  7. Kask sai juba proovitud ;)

    VastaKustuta