pühapäev, 9. detsember 2007

Erise saaga ja palmiku fanatism

Meenutasin täna 2a tagust Erise saagat. Nimelt on Ravelry´s girlfromauntie`l oma account ja ma täna uurisin tema töid. Huvitav, et tema Erise nurgad on nii ilusad. Enamik netileide on kuidagi löntis ja allapoole eenduvate nurkadega. Ma mäletan, et ma maadlesin ka nende nurkadega aga detailid pole hetkel meeles. Peamine jama oli see, et kamps tuli hiigelsuur ning kinkisin selle lõpuks tädile. Selline raske ja suur vammus oli :)))). Aga algus oli nii paljutõotav!
Erise lõng GFA-l tundub olevat päris paks. Oma teise Erise, kinnise eest, tegin ma ka suht paksust lõngast ja sel jäid palmikud ilusamad ning mõnusam oli kududa.

Nii et... vahin palmikuid jälle. Eile kudusin terve päeva Ragnat. Kehaosa on valmis ja küljed kokku õmmeldud. Teen varrukaid aga mitte õpetuse alusel. Õpetuse järgi peaks seal jooksma algul pisikesed 2x2 palmikud sooniku asemel ja siis paar tk lähevad käe pealt õla peale välja. Mina tegin ühe selle laia mustriosa varruka peale ning see läheb siis kuni õlani. Kaeluse osas pole veel ideid. Jälle üks jube paks vammus tuleb :P, huvitav, kas ma seda kandma ka hakkan või panen nurka ja silitan palmikuid?

PS. varrukad said valmis ja nüüd jääb üle vaid kaelusesse midagi nuputada.

1 kommentaar: