neljapäev, 4. oktoober 2007

Kodukontorid

Kas teil on kodus oma töönurk? Käisin PR lehel, sealt sattusin Daki lehele ja siis omakorda siia. Mul vist pole, kui tõsine tööpäev, siis istun laua taga (eestiaegne suur ja ümmargune korraliku kõrgusega laud) aga täna vedelen sohval. Tegelikult siin ma enamasti kirjutangi. Sohva on risti-põiki loomi täis, sekka minu kuduasjad, ajakirjad, raamatud ja mina.

Mõnus on kodus, kuigi hommikul olid koerad kõrvuni porised, kaklesin nendega vannitoas ja olin higine kui tüübid pestud.puhtad. Nüüd on vaikus, pikk jalutuskäik ja pesemine tegid oma töö. On minu aeg, kuulan Vivaldit:) ja puhkan. 3,5 päeva veel aga ma ei mõtle veel esmaspäevale. Ei taha.


How does your home office look like? I found one serie of pics about desks, its interesting.

I´m still at home, there are several things around me here - books, magazines, knitting things, dogs and me on the sofa. Its good to spend time at home, I really like it. I had a hard morning - fighting with dogs to clean them in bathroom, a long walk to enjoy the autumn. The result is silence:), dogs are tired and sleeping. I have my own, personal time and its so relaxing. 3,5 days more, don´t want to think about it yet.

3 kommentaari:

  1. Rõõm kuulda, et kosud kenasti :)

    VastaKustuta
  2. Ahjaa! Täna on koerte ja kasside jt loomade päev. Tee minu poolt oma kutsikitele ja kassile pai :P

    VastaKustuta
  3. Tänan!
    Tee oma loomale ka pai!

    VastaKustuta