neljapäev, 19. juuli 2007

Klient on kuningas.

Ootasin täna ELS kullerit, kuna tolle kaudu pidi tulema mulle pakk mööblipoest on24.ee
Olen sealt mitmeid kordi omale aja jooksul ühtkomateist tellinud ja alati hea teeninduse osaliseks saanud. Mulle meeldib nende hinnapoliitika, eriti mis puudutab transporti. Linnast midagi maale transada lastes tuleb alati nii palju maksta ja isegi kui sa tead peast, mitu km on Tallinnast sinu maja ukse ette, vaidlevad poed nui neljaks teemal "40km raadiuses".
Kuna samu asju müüakse paljudes mööblipoodides ka, siis on kaval käia asja poes vaatamas ja siis on24st ära tellida:). Nemad kasutavad ELS kullerit.

Pikka aega oligi selle poe nõrgaks küljeks Eesti Posti töö kvaliteet, kes nende kaupa kulleriga mööda Eestit laiali veab. Maapiirkondades tähendas ELS lihtsalt kohalikku postiljoni, kes varahommikuse postiautoga sulle kauba kohale tõi ja kui vedas, siis venitasid koos kambaga asjad tuppa.

Hetkel tundub, et neil on kulleritega käimas miskine suuremat sorti koostöö. Juba aasta tagasi tehti selleteemalisi vihjeid, kui ma nondega pisut pahandasin. Seekord oli aga teenindus lihtsalt super.

Kõigepealt helistas on24 ja teatas kaupa laekumise tähtaja. Siis helistas Els kuller ja teatas kulleri laekumise ajavahemiku ning ettehelistamise intervalli. Siis saatis on24 omakorda meili, milles oli tagasiside küsimustik. Muuhulgas küsiti, kas kuller oli viisakas:).

Täna ta siis tuli. Helistas 15min ette nagu kokku lepitud, tuli täpselt sel ajal kui lubas. Oli hästi tore ja viisakas. Kohe selline tunne tuli nagu vaataksid soome reklaame, kus kaubaautod mingeid kaupu koju toovad ja kullerid muudkui naeratavd ja naeratavad. Tõsiselt hea teenindus! Lisaks oli on24 saatnud pisikese reklaamkingituse - lendava taldriku, millega koerad praegu mässavad. Mina jäin rahule ja soovitan kõigile:).

Miks ma aga sel teemal nii pikalt peatun ja miks ma ei usu, et EP ongi nii kena? Aga sellepärast, et mulle saadeti pesumasin ka koju ELS kulleriga. Firma unustas mulle sellest teada anda, öeldes, et kaup tuleb esmaspäeval autoga ja helistavad ette. Kinnitas veel, et nädalavahetusel kaupa ei veeta ja ma sain aru, et nad kasutavad mingid transafirmat selleks.
Laupäeva hommikul oli mul telefoni sisse lülitades 2 vastamata kõnet, numbrit polnud fikseeritud. Ei osanud midagi arvata... Esmaspäeval ärkasin samuti pisut hiljem ning tuli sms vastamata kõnest, ilma numbrita. Lõunaks sain selgust - taga otsis mind kohalik postkontor... kus seisis minu pesumasin! Laupäevast saadik...
Firmast uurides selgus, et jah, siia toob nende kaupa samuti ELS. Postitöötaja selgitas, et see ikkagi tähendab hommikust kella 8st postiautot ning kui ma tahan, et kaup tuppa ka toodaks, siis tuleb selle eest maksta. Vist oli 300 krooni. Firma (omega.ee) reklaamib, et sellises suurusjärgus kaubad tuuakse kohale tasuta. See oli põhjus, miks ma sama mudeli, mis ühes poes oli suts odavam, ikkagi netist tellisin (poe transa rääkis mulle jälle suurest transakulust...)

Lõpuks lahenes asi nii, et pesumasin seisis sides nädala, kuna ma reisisin:). Seejärel ootasime kunas tuleb "see toredam autojuht, kes ehk aitab masina tasuta tuppa tuua" ja lõpuks tassisime tolle toreda autojuhiga kahekesi pesumasinat. Õnneks elan ma nüüd 1. korrusel ja ma ei tellinud eestlaetavat massinat :S, pealtlaetav oli palju kergem (eelmine oli eest ja see oli kohutavalt raske).
Ole aga häppi, et träni kätte saad. Ja üleüldse, on siis inimesele nii palju kola vaja, ahhh :).

Ahjaa, tänasele kullerile meeldisid koerad väga. Ilmselt oli ise kah koerainimene:). Ma tunnen selle ära mingi seitsmenda meelega, pilgust ja vaatest ja suhtumisest. On inimesi, kellele koerad ei ole vastumeelsed aga piisab ühest pilgust, et saada aru, mida ta tegelikult mõtleb:)

Nii et minu poolt motiveeritud kulleritele 10 punkti.

4 kommentaari:

  1. Muide, sellega meenus mulle üks söögikoht, mis avati Tartu mnt. Tallinnas.
    Nime ei mäleta aga asub Vana Villemi juures aga üle tee.

    Igatahes, tantsupeo ajal maabusime sinna ja me kõik olime rahvariietes.
    Me sulasime ära seal peaaegu, sest teenindus oli nii.

    Juba see, kui tuldi küsima vahepeal söömise ajal: "Kuidas maitseb? Kas kõik on korras?" ja toodi maja poolt tervele rühmale jääga mahla ja oldi sama ajal siiras, siis see tõstis söögikoha mainet meie silmis.

    Seepärast jätsime ilusa tipi ka.
    Kui on hea tunne on sees, kui on hea teenindus. Ei ole muret, vaid isegi rõõm seda teenindust kasutada.

    VastaKustuta
  2. Oo, hea kuulda!
    Ma tellisin ka ON24-st ühtteist, ühe eseme pika tarneaja tõttu jõuab kohale sept algul. Juba teatati meilitsi kenasti päev, millal nende lattu tarnekeskusesse (vms) jõuab ning et sis võetakse ühendust ja täpsustatakse kohaletoomine. Algus kõlab küll sümpaatselt :) Lõppude lõpuks kogu kupatuska 2. korrusele tarida :P

    VastaKustuta
  3. Elsale, sul on õigus keelduda, kui kuller tuppa kraami ei too. Nad peavad tooma tuppa ja sa ei tohi enne allkirja anda. Mulle nii öeldi.

    VastaKustuta
  4. Tegelikult on nii, et ON24 ei kasuta enam ammu ELS kullereid. Alates 2006 aasta lõpust, sest ELS kullerite teenuse kvaliteet on alla igasugust arvestust. ON24-l on oma kullerteenus. Ilmselt ON24 solvuks kui neid ELS-iga segi aetakse :) Pole põhjust kahelda selles kas kaup tuuakse tuppa või mitte. Kui on lubatud, siis nii ka tehakse.

    VastaKustuta