laupäev, 16. september 2006

Oi ma olen kangelane :P

Koerad pestud, mõlemad! Blacky 100% kuiv ja kammitud, Suska kuiv ja osaliselt kammitud, homme jätkan. Tal on seda va kasukat nii palju, et võhmale võtab.
Kindavahetuse kindad valmis, aurutada vaja ja pilti võiks ehk ka teha. Kuidas ma nad nii ruttu valmis sain, ah? Alles oktoobris peaks postitama :P. Minu kunde on USAs, järelikult võib varem saata küll, transa võtab aega. Mingit nänni peaks ka lisaks shoppama:). Üks projekt järelikult siis valma!
(teine lill on veel tikkida:))


Tahaks seelikut õmmelda, kududa korraga 3 asja, kammida veel koeri, magada ja homme sünnale jõuda. Jeerum, kõike ja rohkem. ÖÖd.

Ps vanaema juures veetsime mitu tundi, seal ma siis kudusingi noid kindaid. Vanaema oli nagu poolunes, rääkis midagi, silmad kinni. Sõnadest aru ei saanud aga otseselt kontakti ka ei otsinud. Lasin tal olla rahulikult omaette. Vahel on ta erksam, küsib lõnga katsuda ja uurib, mis ma teen. Aga täna ta ei tundnud mind isegi mitte ära, küsis mis koerte nimed on ja miks ma seal olen. Päevad pole vennad...

1 kommentaar:

  1. Mul oli kunagi väike puudel ja ma mäletan, kui tüütu oli tema kammimine, mis oli minu töö. Seda tööd võtsin ma aga ette liiga harva, nii et pidevalt oli koer pulstunud. Aga kui siis sai pestud, kammitud ja pügatud, oli nagu uus koer!
    Mis siis veel šotlasest rääkida - neil on ju megalt karvkatet ja kõik lohiseb vastu maad:)

    VastaKustuta