pühapäev, 12. märts 2006

Mõned huvitavad raamatud hakkasid jälle silma:


KnitPics näitab natukene sisu ka. Eriti lahe on see sall (esimene pilt vasakul üleval).

Ja see tundub huvitav, ilmub mais: "Knitting Loves Crochet : 22 Stylish Designs to Hook Up Your Knitting with a Touch of Crochet"



Huvitav, et see läti etnograafiliste mustrite labakuraamat igal pool nii kallis on. Uurisin täna ühte soome veebipoodi, millest saab läbi apollo tellida ning sealne hind tuli veel hullem kui amazon`is jm. Iseenesest kena raamat ja autor tundub olevat läti rahvusest, mis igatahes väga tervitatav. Mitte nagu see näide - Folk knitting in Estonia, kus eesti rahvuslikke kindamustreid tutvustav trükis väljamaalase poolt kirjutet on.
Jah, ma tean, et eestlaste poolt on neid ka kirjastatud aga nood ei näe nii atraktiivsed välja, et kudumishuviliste seas nt usas levida. Bushi trükis on aga väga populaarne nagu ka tema workshopid. Tasub tema nime ja raamatu pealkirja googeldada ning tulemuseks on ridamisi bloge, kus noid meie kindamustreid taevani kiidetakse. Loomulikult on nood ilusad :).

Ja meie siin koome Eriseid, eksole :P. Aga eks siin ole oma konks ka. Kes vähegi asjasse süvenenud on, see kihnu kampsunit omale päris ei koo, sest see on kihnlaste oma. Vähemalt minu jaoks. Kinnastega on pisut teisem lugu. Kuigi ma ei suuda meenutada hetkel, kas ma ise olen teadlikult siinse kihelkonna labakumustrit nt kudunud. Rahvariided on mul kapis olemas küll ja mitte poe omad, vaid seelik vanatädi kootud (tema enda poolt taimedest värvitud lõngadest!) ja käised minu tikitud. Aastal 1989:). Vot nii, tuleb kindamustriraamatud riiulist välja otsida!

Parema käe lihas on kuskile "jalutama" läinud. Käsi ei kuula sõna ja tuikab. Ilmselt eilses lumerookimisest, rassisin naha märjaks ja siis sõitsin mõnda aega külmas autos... Peaks sisse möksima ja magama minema. Hähh, vanur!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar