laupäev, 11. märts 2006

Flickrist leitud pilte Rogue`ist:
* bowerbirdknits
* miftik
* swandive00
* Jessimuhka
* nimrodel

Tavaliselt ma ei aja mustris näpuga järge aga nii Eris kui Rogue on järgi tegemist väärt ;)
Peaks Rogue`ile hakkama lõnga valima...

2 kommentaari:

  1. Nii eris kui rouge on minuarust väga ilusad. Mul on lõng emma-kumma jaoks juba olemas- mustrit aga pole veel ikka ära tellinud. Pean enne palju teisi töid ära lõpetama kui algst teen.
    Mõtlesin soovitada ühte lõnga millest ma praegu ise eriliselt vaimustatud olen.
    Tegemist on Eestis, Pärnu lähedal Audrus toodetud meriinovilla seguse lõngaga. On äärmiselt mõnus kududa ja valmistulemus jääb pehme. Seda lõnga müüakse Tallinnas ainult (niipalju kui mina tean) Balta turul (1 putka "aia" ääres Telliskivi trammipeatuse pool kitsaskohas). hind on 250 eeku kilo. Kahjuks ei ole värvivalik kuigi suur ja suuremaid koguseid peab tellima.
    Sama lõnga pidi olema ka Balta trammipeatusest natuke tagasi Punase Koit (?) poole -uksel "pesu ja lõng" (kummaline kooslus;)).

    Soovitama kippusin kuna tegin kampsuni kus olid palmikud ja see lõng mängis väga hästi kaasa.

    VastaKustuta
  2. Tean mõlemat poodi! Tänud vihje eest :)

    VastaKustuta