laupäev, 4. märts 2006



It`s finished!

Sain Eris II valmis! Harutasin ja kudusin ca 4 tundi kokku ja lõpuks jäi mul mõlemast lõngast järele ca 10 cm :)))). Mustri järgi tehes oleks pidanud olema alumises servas ja varrukate kandiks 12 silma laiune riba aga selle uue roosaga jäi see liiga lai ja paks. Lisaks olin ma seda tooni ostnud 2 tokki ning nood kahanesid kuidagi väga kiiresti. Ühesõnaga, peamine põhjus harutamiseks oli lõngapuudus! (jälle :))). Seega kudusin valmis alumise serva nii nagu mustris oli. Siis tegin ühe varruka mustripõhiselt ja siis teist lõpetades selgus, et lõnga ei jagu. Harutasin teisel varrukal kandi ära ning tegin mõlemad 6silmalised ja jäi täitsa ok. Pikkus on ka paras.



Nimelt otsustasin võtta lõpetamiseks ikka selle kunagi varuks ostetud akrüülroosa, mis on peaaegu sama jämedusega aga natsa erksam ning pole nii pehme. Varruka otsad ja kandid tulid sellest ning alumine äär ja osa nurgapalmikutest. Mina ei viitsi enam minna otsima seda lähedast tooni, siis mul jääbki see kampsun seisma! Tegin niiviisi ja kõige hullem polegi. Jääb koduseks vammuseks, hea soe on ning suur vaev nähtud ju kah. Nüüd ma enam küll ei üllatu tolle saksa proua kommentaari peale, mis oli selline : " jah, ma tean küll, kuidas jätkata mustrit lk.-lt see-ja-see, ma olen neid 3 tk teinud!":)

Ei teagi, mida järgmiseks tegema hakata. Lõngavarud on kõik sellised, et vaja oleks inspiratsiooniks toda lõngajääkide raamatut. Aga noh, mingeid mõtteid on selletagi... Nt üks heidekott on pooleli, seekord suurem kui roheline ning värvideks on soojad punased. Eks paistab, mis välja tuleb. Praegu ei viitsi midagi suurt ette võtta, Eris tuleks viimistleda ja venitusele panna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar