neljapäev, 2. aprill 2015

Lihavõttejänes

Rebasekamps on küll ammu valmis aga nööpe pole, seega ei saa ka näidata. Vahelduseks kudusin ühe lihavõttejänese ning alustasin uue paari Harju-Jaani mehekinnastega.

Jänese muster on siin, vardad 3.25 ja lõngaks olid erinevad jäägid. Midagi mohäärist ja midagi alpakast, vist Alvita kui mu mälu ei peta. Lõngavööd on muidugi ammu kadunud. Pildil tundus, et on selline pisikene kaisukas aga täitsa paras suurus tuli. Ilmselt valge lõng oli paksem kui mustris. Seelik tuli mini, mistõttu heegeldasin alla pitsi :) Saba ei ole :P



Harju-Jaani mehekinnas, "Must rutuline kiri". ERM A 509:2643//ab

Seekord vist õnnestus eelmisi vigu vältida. Alustasin vanamoodi, raamatu järgi. Vardad ja lõng on sobivad ning muster laiusesse klappis ka kenasti. Aga sellist "telliskivi" suurust mul ikka ei õnnestu saada nagu muuseumis on. Tühja siis temaga, peaasi, et paras kinnas tuleb!

Varrasteks on seekord lühikesed karbonzid, leidsin need Liannist ja hetkel veel terved, kuigi ühel ots pisut loksub. Mulle väga meeldib nendega kududa aga see vastupidavus versus hind on neil ikka küsimärk. Lühemad on käes mõnusamad, mul on mingi kiiks nende sukavarrastega, mis ei ole päris klassikalist mõõtu. Käed väsivad ära, ilmselt ma hoian pikki või siis neid päris lühikesi kuidagi teistmoodi vms.

Nüüd on isu juba midagi pitsilist kududa, üle pika aja ju võiks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar