esmaspäev, 9. jaanuar 2012

TAST alustab taas!

TAST ehk Take a Stitch Tuesday juba käib!  läheb uuesti käima veebruaris. Kel huvi, lööge kampa!

1. nädal (2. jaanuar) - lahtine linnusilmapiste/kärbespiste- Fly Stitch
2. nädal (10.jaanuar) - sämppiste (mille üks alaliike on ka nööpaugupiste) - Buttonhole stitch

Tõlked pärinevad Oravakese blogist! 

Andke märku, kes kaasa lööb! Äkki saan inspiratsiooni ja hakkan ka vanas eas tikkima :D

3 kommentaari:

  1. Ma peaks ka sellest osa võtma. Ma õppisin ära varspiste (või ma arvan, et se eon see :P) ja tikkisin uuele taaskasutusmütsile varred peale :) Lahe oli tõesti, võib hakata meeldima!
    -Monika

    VastaKustuta
  2. jah, mul on ka siiani olnud tikkimise suhtes ütleme nii et traditsiooniline arusaam a la jute ja pildid jne. Aga seal TAST kodukal kolades, vaadates inimeste tööd ja meenutades, mida Mann tegi eelmisel korral, siis on see ikka äge. Eriti nn kreisi-viis, kuidas nad neid maastikke loovad ja katavad. Mina nii ei oska aga proovida tahan küll. Ma pole veel esimesest nädalast kaugemale jõunud, nööpaugupiste ei ole nii ahvatlev aga küll ma ükskord jõuan.

    VastaKustuta
  3. Mina tikin ka! Ei jõua hometki öra oodata, et järgmise piste saaks ära proovida.

    VastaKustuta