reede, 24. juuni 2011

Eee... reede.

Ma tabasin end täna mõttelt, et nüüd tahaks juba tõesti korralikult tööle hakata. Et aitab ka juba sellest puhkamisest ja vabadest päevadest. Ma loodan, et see on hea märk!

Eile sai korraks käidud jaanitulel, no ei midagi üllatuslikku ja ma ju tean, et ma ei fänna selliseid üritusi. Aga ma lugesin jaanipäeva kombestikku hommikul ning tunne oli selline, et kui ikka elusat tuld ei näe jaaniööl, siis on jama majas. Nii et ma ei hakanud seda riski ka võtma, eksole.

Sättisin parasjagu tule süütamise ajaks kohale, esimesed kalkarid olid juba purupurjus ja üks üritas lõkkesse ronida koos liitrise viinaga, millest pea poolele olid päkad tehtud. Tantsuplatsil esinesid kohalikud rahvatantsijad, keda õhtujuht nimetas korduvalt pärimuse kandjateks. No tantsisid hästi ja see mulle täitsa meeldis.

Aga siis tuli ansambel Seljanka, kes esitas esimeseks looks "Kui naine armastab meest" ja ma tundsin, et aeg on lahkuda. Lisaks oli kohutav tuul, mis kandis lõkkest kohati hõõguvaid tahmalonte üle väljaku. Neid lendas juustesse ja riietele, tõeliselt talumatu oli.
Samas tundus mulle, et enamikule rahvast ei tekitanud bändivalik mingeid emotsioone. Vapramad (loe: need, kes olid juba piisavalt täis) läksid tantsima ja teised karjatasid lapsi batuudil. Klassikaline eesti külapidu - batuut (ei, seekord ei olnud uppuv Titanic, too on vist kohalikule rahvamajale liiga kallis rentida?), süldibänd, burks putkast, õlu ja üks kõhetu obene laste vedamiseks. Kui rahvas rahul on, miks mitte.Igaüks valib selle, mis talle meeldib.

PS. Lõke oli äge!


I´m not a fan of local parties but after the reading all those customs and traditions related to midsummer, I decided that its good idea to visit and see a bonfire. Yeah, I´m a bit superstitious if its about old customs, so its done now and I hope everything goes well.

Event was as awful as usual - drunk people holding vodka bottles and dancing around the bonfire, weird band with weird music, burgers with beer, trampoline for kids (no, not the sinking Titanic for this time - probably to expensive to rent) - so nothing new and people looked happy and satisfied. I liked much the folk dancers, they were great and bonfire was really big one! I took the picture and left the party.
We all are free to make our own choices, hopefully.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar