laupäev, 7. mai 2011

Lipssall mugandustega

Hakkasin omale bareti juurde heegeldama kunagi Eesti Naises ilmunud Krentu Lipssalli aga vahepeal tulid teised tegemised ja sall jäi seisma. Nüüd, mil ma olen otsustanud, et ma ikka baretikandjaks ei hakka ning mõtlesin, et see oleks hea kingitus emale, koos salliga.

Täna läks siis kiireks, kuna küllaminek ees. Lahendasin seega salli kergema vastupanu teed minnes - atlasspaelaga. Natukene saab krousi tõmmata ja pits tuleb paremini esile.

Pitsi muster on ka vist teine, ajakirja pole hetkel käepärast ja ma ei saa järele vaadata. Tegin sellise klassikalise serva nagu ma vahel ikka heegeldistele teen.

Lõng:
Rowan Kidsilk Haze, veinipunane 70% mohääri ja 30% siidi. Kulus vast pool tokki
Rowan Kidsilk Night, kuldne. 67% mohääri, 18% siidi, 10% polüestrit, 5% nailonit. Kulus ca pool tokki.
Heegelnõel: 2.0
Muster: Lipssall, Eveli Kaur, ilmunud Eesti Naises, detsember 2010

Kuigi lubab lõpuks ometi mõnusat sooja, on mu ema kaljukindel baretikandja ja kardab väga tuult. Seega loodan, et komplekt leiab kasutust.



 

Some time ago there was a nice pattern in our women magazine called "Eesti Naine". The author is Krentu and name of the pattern is a romantic neckwarmer. I was looking for nice and soft neckwarmer to my beret. It looked interesting and chose the pattern. Somehow happend that I was too busy with other things and had no time for handwork. Till one day when I realized that there is no time left anymore and I need to finish it. So I did some changes in pattern and used nice golden ribbon instead of crocheted one. I also changed the edge pattern and chose something simple and fast. 
The set is a gift to my mom fro Mom´s Day. She really liked it and promiced to wear as well :)
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar