pühapäev, 24. aprill 2011

Barett

Ma olen alati arvanud, et barett mulle ei sobi ning heegeldanud-kudunud noid peamiselt emale kingitusteks. Kuni hetkeni, mil ma viimases Eesti Naises Krentu barette nägin. Mõtlesin, et äkki siiski prooviks? Ehk kaob siis tobe eelarvamus, millele kunagi andis hoogu juurde Ita Everi Show´s nähtud "ei ole lennujaama" mutt.

Kodus oli pikemat aega seisnud selline lõng nagu Rowan Kidsilk Night, pehme siidisegune kullaniidiga imepeenikene lõng. Tundus kevadiseks katteks sobivat.


Heegeldamine oli aeganõudev, mul läheb heegeldistega tavaliselt kauem aega kui kudumisega. Aga vahelduseks oli päris tore ja selline too siis tuli. Kahjuks pole veel pilte,  kus barett omas "elemendis" ehk peas oleks aga loodetavasti saab neidki. Leppige seniks tavalistega.

Lõng: Rowan Kildsilk Night, kulus 1,5 tokki, ostetud Veimevakast
Muster: Lihtne barett, Eveli Kaur, Eesti Naine 2011, aprill
Heegelnõel: 2.0

Hakkasin sinna juurde lipssalli ka heegeldama ning üks ilus ehe tuleb ka veel baretile teha. Siis jõuab ehk kanda veel enne kui ilmad päris soojaks lähevad. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar