laupäev, 6. märts 2010

Jogurtilaar

Üle pika aja tegin ise jogurtit. Ma ei mäletagi, kas viimane oli siis või sai vahepeal ka tehtud. Retsept ikka sama nagu Sillel. Seekord kasutasin Tere 3,5% ja minu meelest Rimi 3,8sega tuli mõnusam. Juuretiseks oli Saida naturaalne jogurt, viimasel ajal Pajumäe omi ma kuidagi ei leia marketitest ja mujale kahjuks ei satu. Noprit olen Prismast ostnud aga astelpajuga segatult, ilmselt jõuan ma liiga hilja poodi, paremad palad on otsas.

Maitsestamisel saab erinevaid teste teha. Ma armastan hommikul süüa värskelt valmistatud segu naturaalsest jogurtist, sügavkülmast võetud kodumarjadest ja müslist. Marjad püreestan saumikseriga jogurtis ära, lisan pisut suhkrut ja siis peotäis röstitud müslit.

Kapist leidsin suure karbi mustikaid, nii et viimase aja gemüse on olnud mustika-aedmaasika mix. Enne seda lustisin vaarikate ja mustsõstardega.

1 kommentaar:

  1. Peaks kah kausis ära proovima! Ma olen seni teinud Maire Suitsu juhendsõnade järgi termoses...

    VastaKustuta