reede, 25. detsember 2009

Mööduv aasta 2009 käsitöös - üleskutse meemile :)

Aasta lõpus tehakse ikka kokkuvõtteid. Mõtlesin, et teen ühe blogi elavdamise meemi vahelduseks.

Reeglid:

1) too esile oma selle aasta lemmiktöö(d) käsitöövallas ning kirjelda lühidalt, mille poolest on too sulle hingelähedane. Töid võiks olla kuni 2.
2) saada meem edasi paarile käsitööblogijale

Teen ise otsa lahti.

Vaatasin just oma pilte ning leidsin, et sel aastal on käsitööd võrreldes eelmistega kuidagi vähem tehtud aga lemmiktöö esiletoomine pole keeruline. Selleks pakuks oma moonipatja.

Innustust tagasi viltimise juurde pöörduda sain ma Peningi mõisas toimunud suvisest viltimise töötoast, mida juhatasid Leina ja Marianne. Pisut varem olin korduvalt sõitnud mööda põlluservast, kus õitsesid moonid. Mulle meeldivad suvised moonid, minu jaoks ei ole selles midagi kriminaalset :).

Patja tegema hakates ei mõelnud ma moonidele. Mul oli hunnik rohelist loori, millega tahtsin katsetada. Punane jäi kätte hiljem... ja siis nõel, et tikkida ja nõel, et villa juurde torkida. Nii too sündis.

Päris tore ettevõtmine oli ka tiimi papuralli. Kokku tuli neid lausa 7 paari ja mustriks ikka üks ja seesama Drops.

Papusid läks Ungrarisse, Sloveeniasse ja Bosniasse, lõpuks ka Eestisse :). Inspiratsiooniau läheb siinkohal kolleegidele, kes kõik korraga lapsi saama hakkasid ja sugugi mitte ühekaupa :). See oli üks lõbus kudumine.


Annan teatepulga edasi Segasummasuvilasse, Kajakale ja Marissile!

Ootan põnevusega!

2 kommentaari:

  1. Kaunist ja hubast pühadeaega Sulle! Moonipadi on imekaunis ning viib meeled suvele ning on armas kuulda, et inspiratsioonipuhang sai Peningis alguse...

    VastaKustuta
  2. Häid pühi ka sulle!
    Ja mis keerulise ülesande sa mulle nüüd küll jätnud oled... ;)

    VastaKustuta