laupäev, 11. juuli 2009

Mida teha vanade t-särkidega?

Täna kappi koristades selgus, et mul on kohutavalt kogunenud erinevaid t-särke. Osasid kannan ikka ka aga kõiki küll mitte. Alguses loopisin mingi osa välja, et viin maale aga siis järsku plahvatas. Angry Chicken!
Mõeldud-tehtud! Ma ei julge hästi siia siuksed pilte panna :P aga noh, ikkagi käsitöö!

Särk, mis lõikumisele läks, oli siuke venivast materjalist, mitte puhas puuvill. Seega sai hästi vormi ajada, servad venitasin pisut lokkima ning tegin sik-sakiga üle.
Õmblusi väga lähedalt pole vaja vahtida, sest ma olen viltuste õmbluste parteist. Ülemiseks servaks jäi pluusi alumine serv, seega polnud vaja kantimisega vaeva näha.

Siuke ekspromt tegemine, 15min ja valmis :)

7 kommentaari:

  1. Hee, geniaalne! Mul hakkasid kohe näpud sügelema :) Viite kaudu leidsin jälle uue blogi, mille postitusi ma pikisilmi ootama hakkan. Justkui neid selliseid juba vähe oleks.

    VastaKustuta
  2. :)
    See blogi on lahe jah!

    VastaKustuta
  3. Jube lahe idee :)

    VastaKustuta
  4. Jaa, surutise ajal tulebki leidlik ja säästlik olla :)

    VastaKustuta
  5. Aga miks mul pole õmblusmasinat? Hädasti oleks vaja säherdust "taaskasutust" rakendada!

    VastaKustuta
  6. T-särgist veel üks nänn valmis :)
    http://kuduvkoeraomanik.blogspot.com/2009/07/t-sargi-teisenemine-vol-2.html

    VastaKustuta
  7. see on täitsa lahe idee, mulle meeldib! võtan ka ilmselt plaani

    VastaKustuta