pühapäev, 18. mai 2008

Kased

Kolm pidi kohtu seadus olema;).

Käisin maal kullerkuppe korjamas ning haarasin kaasa kilekoti kaselehtede jaoks. Muidugi ei mallanud ma kaua oodata ning viskasin nood kohe potti keema kah. Nüüdseks on kaks satsi värvileemest läbi käinud ja vot see on minu viimaste värvimiste tipphetk. Ausõna! no nii ilusat värvi pole ma enne saanud. Kinnitasin vasega, mida lisasin värvileeme sisse hästi natukene.

Tundub, et kask on hetkel pigmendi mõttes kõige ägedam. Ma olen varem ka värvinud lehtedega aga see oli suve II pooles ning värv tuli soe, kuid tumeroheline. Praegune kvalifitseerub oliivirohelise ja sooja samblarohelise vahepealsesse skaalasse. Kahju, et mul vinget digikaamerat pole, et korralikku pilti saada. Oi, kuidas mulle see toon meeldib, no lausa hammusta! Võrdluseks, toon meenutab siin pildil paremalt 2. tooni.

Foto siin juures on räigelt töödeldud aga nüüd pisut meenutab seda, mis ma täna kaskedest sain. Häppi ;)

5 kommentaari:

  1. Ohh! Midagi sellist ma ootasin ja lootsin. Lähen nüüd kaselehti korjama :)

    VastaKustuta
  2. Ma käisin kaselehtede järgi :D Kuigi mul on maarjajääd vaid... Nüüd lehed likku ja näis, mis saab. :P
    Lihtsalt see toon on liiga ilus ja see järgmine katsetus ka..

    VastaKustuta
  3. Hetkel mul lõng siis värvileemes, maarjajääga peitsisin enne. Tundub, et toon tuleb nende sinu kahe kaselehevärvi vahepealset. Nii äge, minu lemmikvärv :D

    VastaKustuta