laupäev, 18. mai 2024

Rääkige mulle elektrirattast!

Kuna proovida enam ei jõua ja tahaks natuke teada, jagage kogemusi, kes on proovinud pikemat distantsi elektrirattaga sõita. 

Ma nimelt lubasin osaleda ühel koosviibimisel, kus tuleb palju rattaga sõita. Ma pole mõned aastad ise enam regulaarselt rattaga sõitnud, ettevalmistus seega tavarattale ei sobi. Nõustusin seltskonna mõttes sõitma elektrirattaga, mille nad mulle kohapeale orgunnivad. Ja nüüd praen “omas rasvas”, kas mu olematu vorm ikk elektrikaga sobib? Päris “võrr” see ju ka pole :)

Nii et olge lahked ja rääkige!


4 kommentaari:

  1. Mu isiklik vorm on kaugel … heast. Aga elektrirattaga maksimum on olnud päevas ühe aku jagu ehk 60+ km. Mul on selline, noh… linnarataste maastur, aga ikkagi ratas, hariliku otsa elektrikas. Tavaliselt jääb päevane läbisõit 15-20 km kanti ja isegi higistama ei võta, kuigi meil siin on üsna mägine linnapilt.
    Rahulik tempo on muidugi tähtis, sest kui kogu aeg proovida elektrikate maksimumi ehk 25 km/h kihutada, siis on küll juba spordi moodi.
    Ma usun, et sul läheb rahulikult ja pärast a) vaatad tagasi, et mure oli asjata ja b) oled samamoodi elektriratta lõksus nagu me kõik teised, kes juba kord selle sõrme on andnud 😁
    Kindlasti saad rohkem ümbrust nautida kui tavarattaga kaassõitjad!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Hetkel paevaplaan ongi kulgeda 25km sihtkohta, süü ja logeleda ning siis tagasi.

      Täna proovisin tavaratast ja miskine vana vorm on siiski all. Võibolla isegi muretsesin liiast, aga samas vaikne ilm ja ilus päike ei kesta igavesti. Proovin seega e-bike’i ära :)

      Kustuta
  2. Mäletan esimesest päevast (Trt linnaratta kogemus), et alustamine ja pidurdamine olid veidi äkilised, aga sõitsin linnatänavatel, kus lehtekasvanud nurga tagant ootamatu auto. Veidi kobakam ka, sellised kitsamad pöörded, kus vähe ruumi, eelistan vist siiani ratas käekõrval teha. Samas tavarattaga vist maha ei roniks. Aga olen eelneva vastaja viimase lõiguga väga-väga nõus.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda alustamist ja pidurdamist ma pelgan jah, aga loodetavasti instrueeritakse.
      Aitäh!

      Kustuta