reede, 25. august 2023

Kaitseme riideid, et need kestaks

Uus on unustatud vana. Mulle satub vahel ette vanu tekstiilividinaid muuseumites ja mh jäid silma kleidi või pluusi külge õmmeldavad higipadjad. Huvi pärast guugeldasin, et kas keegi pole tulnud selle peale, et kaasajal ka midagi sarnast toota. No ja ongi! Täiesti müügil, apteegis.

Soetasin omale paar karpi ja testisin ühel pidulikul sündmusel ka ära. Ma olen eluaeg olnud õudne higistaja, hoolimata aastaajast ja ilmast, aga siukseid asju pole enne proovinud. Pigem valin meelega sellist värvi riided, kus kaenlaalused laiad higilaigud väga silma ei paista. Võimalusel vahetan päeva jooksul riideid kui pikem üritus, aga alati pole võimalust. 

Kaasaegne versioon on kahekaupa pakis, kleepsudega ja sissepressitud murdekohaga. Väga lihtne kleidile paigaldada ja püsivad kenasti. Proovisin kohe ära ka! Käisin juubelil lühikeste varrukatega kleidis, teise korruse ruum, paksult rahvast täis ja päike paistis otse selga. Lisaks stress, sest eeldati korda-mööda tutvustamist suure massi ees (minu jaoks närvesööv) ning paluti kiirel ajal appi torti lõikama-jagama. 

Padjakesed püsisid ideaalselt paigal, kaenlaalused kleidil kuivad ja minu meelest need “lukustavad” mingil määral ka lõhna. Igatahes mina olen tootjale tänulik! 

Mul lähevad enamus riideid just kaenaaluste tõttu kandmisest välja, sest kuluvad ja mäàrduvad kiiresti. 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar