reede, 19. veebruar 2021

Koolivõlud

 Koolis käies tuleb ette huvitatavaid olukordi. Seda eriti just töövahendite hankimise osas. 

Nt on vaja pöörleid kalatarvete poest, pitskruvisid kas ehituspoest või kodusest tööriistakastist, habemeajamisvahtu (teatud tüüpi) jms. Ka akutrell kulub marjaks või kui on kodus vaid lööktrell, siis see ajab kah asja ära, peab vaid teistmoodi kinnitama :)  Ja muidugi hapenduskotid!

Kes nüüd arvas ära, milleks ma neid kõiki kasutan, saab 12 punkti nagu Eurovisioonil :)

Ja kui te kunagi tekstiilkäsitööd lähete õppima, siis teate valmistuda!





7 kommentaari:

  1. Kõlab nagu kõladega kudumine, vähemalt pöörlite ja pitskruvide osa, drell ehk ka. Aga mida te habemeajamisvahuga teete?

    Ene

    VastaKustuta
  2. Mustrit kanname kangale :)

    Ja see on ikkagi trell, ma viimasel ajal kontrollin pidevalt keeleveebis, sest inglist on liiga palju saanud

    tr`el'l2 <22e: trelli, tr`elli> käsipuur. Elektri+trell, löök+trell. Trell+puur = trell

    VastaKustuta
  3. Ja trelliga ma poolin lõngu kangakudumises.

    VastaKustuta
  4. Ma kahtlustasin seda, et te trelliga lõnga poolite. Mina kasuta(si)n selleks õmblusmasinat. Ma avastasin, et ehituspoes müüdav kõige peenem läbipaistev voolik ühildub mu õmblusmasina poolimissüsteemiga.

    Ene

    VastaKustuta
  5. Meil on koolis tööproovide tegemiseks vaja, hästi kiirelt saab.

    Üks asi lisandus veel. Hapukapsa hapenduskoti kile :D

    VastaKustuta
  6. Sellele teed korktahvli nõelaga mustri järgi augud (muster all, paksem alus kork või assortiikarbi pehme paks sisu, kile kinnitad peale) ja siis paned kile riidele ning sõrmega hõõrud kreemi kergelt üle aukude. Kangale jäävad ilusad täpikesed ning need püsivad koug tikkimise aja. Kile pesed ära ja saad uuesti kasutada. See on hea kui motiiv kordub ja pead edasi tõstma riidele kandmiseks. Proovitud, jubehästi töötab. Geelpliiatsi ja õhukese kattelooriga saab ka, aga minu meelest see kile oleks nagu parem.

    VastaKustuta