teisipäev, 22. detsember 2020

Millest tunned puudust?

 Inimesed, kirjutage siia, millest tunnete enim puudust? Ma pean silmas siis selliseid asju, mida mina oskaks ehk valmis teha :)  Crafts ja crafts teenused màrksõnadeks. See ese või teenus võib ka mingil kujul olemas olla, aga puudulik või ootustele mitte vastav jne.

Tehkem brainstormingut! Võib ka meilile saata. 

Hakkan vaikselt lõputööks ideid koguma. 

4 kommentaari:

  1. minul on hädasti vaja puuvillasest lõngast kampsunit ( et pestav ja et ei tekitaks elektrit). Mitte kusagil pole normaalse lõikega. See mis mul on on värvist juba nii väljas et ei sobi kuidagi :(
    ja ma kujutan ette, koroona kontekstis jäävad sõrmikud ( millega saab telefoni näppida) endiselt populaarseks artikliks)

    VastaKustuta
  2. Oo, päris head mõtted. Aitäh!
    Nutikindad :)

    VastaKustuta
  3. Normaalne nööpide või lukuga kampsun/pusa, millega lapsel koolis käia lubataks kui kapuutsid on keelatud.
    Kui peale esimest pesu veel kaubanduslik oleks ja peale teist pesu ära ei laguneks oleks vist päris võimas turg asjale.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Esemete hooldus on teema omaette, aga ma saan aru, mida silmas pead. Jälle hea vihje!

      Kustuta