teisipäev, 4. august 2020

Ehteestlaslikud probleemid

Kui kalendrisse on tekkinud 3-4h kõnesid jutti ja alati (!!!) pannakse need minu eelistatavale lõunaajale (muu Euroopa jaoks varane ennelõuna), siis millal süüa lõunat :D

- 11 on liiga vara (ma magasin sisse ja sõin alles pool 8 putru)
- 14 ei jõua, sest kohe tuleb teine kõne peale ja ma pean midagi valmistama
- 15 olen ma poolsurnud. Ok, naljaga pooleks kirjutatud, aga mul hakkab pea hullult valutama kui lõunapaus lükkub kaugemale kui 2h tavapärasest

Seega tuleb teha kiirelt kaks võileiba, poetada need arvutiekraani taha ja loota, et mitte kõik kõned ei eelda kaamerat ja kõnelemist :D 

Jah, meil on endiselt kodukontor ja linnakontorisse ei tohi. Ma enam ei mäletagi, mida tähendab elu kontoris ja kõik sinna juurde kuuluv. Viies kuu. Linnasõit on nagu matka planeerimine, et mida kõike veel saaks selle ühe tretiga ära teha ja kuhu sisse põigata. Puhkuse ajal katsetasin. Paar tundi linnas ja mul oli vaja lõunauinakut koju naastes :D

Inimene on nagu loom, rutiin on ikka tähtis. Nii söögi osas kui töötamises.

Pea pesin eile juba ära. Zoomi tegin ka ilusaks, et inimesed ei peaks mu köögiseina vahtima. Hoopis luigepilt on :P 

4 kommentaari:

  1. ma õppisin karantiini ajal ekraani ees sööma. Just samal põhjusel.
    Et mul ma parasjagu ise ei räägi, siis on heli maas ja istun niimoodi viltu ja kaugel, et mu suu ja toitu tõstev käsi pole näha.
    :)

    VastaKustuta
  2. :D
    Mul õnnestus need võileivad enne kõnet juba nahka pista, kõht läks ikka tühjaks!

    VastaKustuta
  3. Meil on kodus igapäevane, et Timi koosolekud ja Oskari xbox-i seansid sõpradega, on alati samal ajal. Ja paraku istuvad nad samas toas.
    Ma imestasin, et kuidas Tim saab keset koosolekut pidevalt karjuda "Oskar, shut up", aga ta pidavat ka selleks ajaks oma heli kinni panema :D.

    VastaKustuta
  4. :D
    Ikka saab jah. Mul hakkab tavaliselt koer pikema kõne ajal maasse auku kaevama. Kujuteldavat, Austraalisse. Siis ma pean ka karjatama. Kui on rohkem rahvast, saab korraks mute´ida aga kui ülemusega 1-1, siis ma olen sunnitud vabandama, et jälle see Rosin läheb Austraaliasse :D
    Tal on õnneks omal kassid ja koerad, viimati kui VPga oli kickoff, siis paluti tal kogu üritust vedada. Planeeritud oli 1h, aga läks kauem ja koeral hakkas laua all igav :D
    Tõi kuuldavale paar kõlavat haugatust, et no kaua võib loom vait olla eksole.

    VastaKustuta