laupäev, 1. veebruar 2020

Vaikuse vallamaja

Meil on maja täna haudvaikne. Mu meelisolek. Isegi tänaval nagu keegi ei liiguks. Vähemalt ei kosta midagi. Pesumasin lõpetas, kodu on korras (ok, miinimumprogramm arvestades asjaolusid), koer magab hetkel sohval (olles enne nurunud minuga samal ajal midagi lõunaks, õue jalutama, sülle jne). Peaks kuduma aga hetkel vaatan, kuidas lund sajab. 
Miskine viirus tabas mind eelmisel pühapàeval ja ma olen sellest kurnatud. Vabandust, et ma jälle kurdan! Aga ma olen nii harva tõbine sellises võtmes, et elu seisma jääks. No ei jää ka hetkel. Lihtsalt kõik võtab palju aega. Kvartalilõpp, tööjamad, koolisess, kodused tööd, koer kes tahab tähelepanu.

Vahel tahaks lihtsalt istuda ja mitte midagi teha. 



Kummitab : “Väljas on veebruar”, Ilona Aasvere ja Leila Milleri esituses, Viivi Luige sõnadele. 
Meil aga on roheline rohi ja natuke lörtsist lund.

Olge terved!

https://youtu.be/gYrLH2NvDxM

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar