esmaspäev, 9. detsember 2019

Riietusest ja muust. Meem.

Kelle rõõmuks sa riietud? Enda, oma partneri, kolmandate isikute? 
Oma mugavuse heaks! Vahel olen sunnitud ka töökaaslaste, eriti kui meil on väliskülalisi jms melu. Kuigi viimasel ajal olen suutnud leida paar asjalikku kleitat, mis teenivad mugavust ideaalselt aga ei kortsu ega ole vastikud kanda.

Kas riietumine on sinu jaoks väljakutse? 
Igavene tüütus, sest minu esmane kriteerium on mugavus ja sellesse mahutada kõikvõimalikud versioonid ööriietest kuni teatrini on tõepoolest vahel väljakutse. Muidu, vabal ajal ei ole. Midagi ikka selga ju leiab? Teksa ja särgi ja huudi :)

Sinu stiili-iidol(id)? Sulle pakutakse võimalust tasuta omandada üks riietusese vabalt valitud kuulsa moemaja/moekunstniku loomingust. Niisiis…? 
Gudrun Sjöden. Eriti tema mantlid ja taskutega kleidid, ehhhh :)

Mitu paari jalanõusid sul on, kaasa arvatud toasussid ja flipflopid? 
Hooajal ca 1 paar lemmikuid. Kannan ribadeks ja nutan taga. Ma vihkan poeskäike ja ma ei leia kunagi midagi, mis oleks mugav, ilus ja kvaliteetne. Ja normaalse hinnaga.

Aga mitu paari kontsaga kingi? 
Ei ole. Oleks vaja küll aga vt poeskäik. On poolsaapad kontsaga, mis ajavad hädapärast asja ära.

Sinu garderoobi kõige kallim ese? 
Gudruni seelik vist. Miskise parka soetasin ka aga mitte täishinnaga, vaid ca 70% alega, ikka oli kallis :D. Bränd pole tähtis aga too on tõesti mugav ja kvaliteetselt õmmeldud. Soe. Taskutega :)

Sinu garderoobi kõige odavam ese? 
Oh neid on massiliselt, sest ma armastan sekkareid. Allahindlused kammin ka läbi, ma keeldun täishinnaga asju ostmast Eestis :D

Mida kannad öösiti? 
Paks soe pidźaama ja sokid. Mul on kogu aeg külm! Ma ei mõista, kuidas saab õhukeses öösärgis nt magada. Ma oleks terve öö üleval ja lõdiseks.

Millele sa ei suuda “ei” öelda, kuigi tead, et sul neid kodus kapis rohkem, kui eluajal ära kanda jõuad? 
Omakootud kampsunitele, mida ma harva kannan :) Lõnga tuleb ju realiseerida ja vot seda ma ostan massiliselt.

Kõige maitsetum riidetükk, mida sa kunagi kandnud oled? 
Ma vahel ei vaata üldse, mida ma selga panen. Aga nii teadlikust ajast ehk... teismelisena ema sundis kandma pidulikul puhul üht pruuni pikkade käistega kleiti. Selline vanamutikleit oli aga me elasime tagasihoidlikult ja kodus arvati, et se eon ilus. Ma tundsin end selles kohutavalt.
Rohkem üüratuid jamasid ei mäleta. Aga mul on kummaline maitse ka.

Millist riietuseset sa (enam) iialgi selga-jalga ei paneks, löödagu või maha? 
Siidipluuse, kaharaid seelikuid. Siid on üldse jube ja siis kõikvõimalikud kunstmaterjalid. Võeh. Mida vanemaks, seda rohkem ma tahan lihtsalt ja mugavalt riides käia. Naturaalsetes materjalides. Ja riietel peavad olema mugavad taskud! Kleit võib olla mugav ja kortsumatu aga kui sel ei ole taskuid, siis unustage ära.

Milliseid värve sa hea meelega kannad? 
Rohelist, sooja punast, musta, halli. Oleneb. Vahel ka kärtspunast ja lillemustreid. Talvel külmi toone, suvel soojemaid.

Ja milliseid värve sa kohe kindlasti ei kanna? 
Ainult kärtskollast. Pisikese dominandina kuskil sees kannatan ära aga nt rämekollane kleit, võeh. Ei iial.

Millisest olemasolevast riietusesemest sa mingi hinna eest ei loobuks? 
Nöörsaabastest, mugavatest jalanõudest, millega saab pikki maid kõndida. Soojast, taskutega mugavast poolmantlist (mis ei lohise ega jää autoukse vahele.

Oled sa endale ise rõivaid õmmelnud? 
Jah, olen aga ei armasta eriti õmblemist. Kunagi kui midagi poes saada polnud, tegin jope ja parka. Ma ei tea, mis mu arus oli! See oli hirmus töö. Õnneks on mul tädi õppinud rätsep ja parandas pärast mu vigu, et asi seljas istuks ja aga no see oli suur töö (varrukavoodrid... valepidi otsas varrukad, mahuline vatiin ja selle paika saamine jne jne jne).

Räägid ehetest ka? 
Mul peab olema alati sõrmes vanaema kingitud sõrmus ja pitsikudumise võistluse II koha auhinnaks saadud kaelaehe (Keiu Kulles).

Millist dekoratiivkosmeetikat kasutad? 
Ainult natukene dr. Hauscka huuleläiget, muud ei armasta aga vahel lasen kord kuus kulme ja ripsmeid toonida salongis. Mugav ja annab natuke jumet. Ma võin nagu laps endal silmi rusikatega nühkida, ennastunustavalt. Mistõttu igasugune pealemääritav kosmeetika on no go :D Ja mul tekib nii kergelt allergia, isegi lihtsast jaekaubanduse kätekreemist nt. Silmad hakkavad kipitama ja lähevad tursesse. Seega olen hästi ettevaatlik ja siiani on vaid Hauscka sobinud (aga ka mitte kõik tooted).

Ning last but not least – milline oli sinu viimatine raju imagomuutus? 
Lõikasin juuksed maha, kuklakaks. Ja kõik hakkasid kiitma, veider oli. Natuke tüütu ka, sest lühikeste juustega peab kogu aeg juuksuris käima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar